افتتاح پل روستای اروست بخش چهاردانگه ساری با حضور استاندار مازندران
افتتاح پل روستای اروست بخش چهاردانگه ساری با حضور استاندار مازندران
پل اروست بعد از نزدیک به سه دهه به بهره برداری رسید.

ندای تجن- پل روستای اروست بخش چهاردانگه ساری که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به این روستا بود، پس از نزدیک به سه دهه وقفه، با پیگیری استاندار مازندران، فرماندار ساری و دستگاه‌های مربوطه در استان در کمتر از یکسال تکمیل و به بهره‌برداری رسید. ‎

با حضور استاندار مازندران، بابایی کارنامی، نماینده ساری و میاندورود، مشاور و دستیار ویژه استاندار، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری، مدیرکل حوزه استاندار، فرماندار و فرمانده سپاه ساری، مدیران استانی و شهرستانی، پل روستای اروست بخش چهاردانگه شهرستان ساری بهره برداری شد.

۲۴ مهرماه ۱۴۰۱ بود که سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران با همراهی معاونان و بیش از ۶۰  مدیر ستادی و اجرایی استان جهت بررسی و پیگیری مشکلات مردم دهستان پشتکوه بخش چهاردانگه به این نقطه از استان سفر کرده‌بود. این سفر، ۸۵ مصوبه داشت.


۲۷ سال پیش در چنین روزی (۲۴ مهرماه ۱۳۷۴) مردم بخش چهاردانگه شهرستان ساری، میزبان مقام معظم رهبری در روستای “اروست” بودند.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، احداث پل اروست در سفر 24 مهرماه سال 137‪4 مقام معظم رهبری به اروست بخش چهاردانگه ساری با هدف رفع مشکل اهالی مورد تصویب قرار گرفت که به دلایل مختلف، عملیات اجرایی احداث پل تا سال گذشته با پا پیشرفت 10 درصد متوقف شد.


پس از سفر استاندار مازندران در سالروز سفر رهبر معظم انقلاب در سال گذشته تکمیل و بهره برداری آن در دستور کار قرار گرفت که با تامین اعتبار مورد نیاز، پس از 28 سال تکمیل و در هفته دولت بهره برداری شد.

  • منبع خبر : استانداری