برای عده‌ای بین المللی شدن فرودگاه رامسر رویا بود/پروژه‌های بزرگ رامسر با جدیت استاندار در حال پیگیری است
برای عده‌ای بین المللی شدن فرودگاه رامسر رویا بود/پروژه‌های بزرگ رامسر با جدیت استاندار در حال پیگیری است

ندای تجن- شمس الدین حسینی، با بیان این که بین المللی شدن فرودگاه رامسر حاصل اهتمام جدی استاندار مازندران بود، گفت: حسینی پور، مازندران را با ظرفیت های بین المللی گره زد. ‎ نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات ویژه استاندار مازندران برای توسعه متوازن در […]

ندای تجن- شمس الدین حسینی، با بیان این که بین المللی شدن فرودگاه رامسر حاصل اهتمام جدی استاندار مازندران بود، گفت: حسینی پور، مازندران را با ظرفیت های بین المللی گره زد. ‎

نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات ویژه استاندار مازندران برای توسعه متوازن در استان، گفت: حسینی پور نوری، مازندران را با ظرفیت های بین المللی گره زد.

به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، سید شمس الدین حسینی امروز در مراسم افتتاحیه پروژه های هفته دولت در بخش نشتا شهرستان تنکابن که در روز 6 شهریورماه سال جاری برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه برای عده ای بین المللی شدن فرودگاه رامسر رویا بوده ولی اکنون پروازهای بین المللی به عمان و نجف از طریق این فرودگاه برقرار شده که جدیت مدیریت ارشد استان در این زمینه ستودنی است.

وی افزود: آزادراه چالوس – رامسر بزرگ ترین پروژه شمال ایران بوده که با جدیت استاندار مازندران در حال اجرایی شدن است.

این عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی ناهماهنگی ها برای ایجاد نشدن دانشکده علوم پزشکی در غرب استان، افزود: استاندار مازندران با پیگیری های ویژه خود، این دانشکده را دارای ردیف اعتباری ویژه کرده است.

حسینی همچنین با بیان اینکه توجه ویژه به تولید و بخش خصوصی، نگاه ویژه مدیریت ارشد استان را به دنبال داشته است، تصریح کرد: اقدامات استاندار مازندران در حوزه توسعه اقتصادی و رونق تولید و اشتغال، مازندران را به ظرفیت های بین المللی گره زده است.

  • منبع خبر : استانداری