پخت ۵ تن برنج مازندران توسط خادمین موکب اوقاف در سامرا
پخت ۵ تن برنج مازندران توسط خادمین موکب اوقاف در سامرا
مسؤول موکب حضرت علی‌اصغر(ع) و امامزادگان مازندران با بیان اینکه حدود ۵ تن برنج مازندران در وعده‌های ناهار و شام برای زائران حسینی در شهر مقدس سامرا پخت و توزیع شد، گفت: این برنج‌ها از سوی کشاورزان و خیرین مازندرانی تهیه شده است.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برای پنجمین سال متوالی اقدام به برپایی موکب حضرت علی اصغر (ع)‌ و امامزادگان استان در شهر مقدس سامرا کرده است.

وی افزود: پذیرایی از زائرین اربعین در سه وعده صبحانه، ناهار و شام به تعداد روزانه ۵ هزار نفر و همچنین میان وعده آب، چای و میوه هم شب‌ها بین زائرین توزیع می‌شود.

مسؤول موکب حضرت علی اصغر و امامزادگان علیهم‌السلام مازندران از حضور خادمان امامزادگان و خیرانی که وقت خود را به نوعی وقف کرده‌اند در این موکب خبر داد و گفت: اینها با عرض ارادت به سیدالشهد (ع) و ساحت مقدس امامین عسکریین در شهر پدری امام زمان (عج )سامرا حضور پیدا کردند.

قربانی با بیان اینکه حدود ۵ تن برنج مازندران در وعده‌های ناهار و سام برای زائران حسینی در شهر مقدس سامرا پخت و توزیع شد، خاطرنشان کرد: این برنج‌ها از سوی کشاورزان و خیرین مازندرانی تهیه شده است.

پایان پیام/