کشف 49تن آرد یارانه‌ای در انبار بازرگانی غیرمجاز بابلسر
کشف 49تن آرد یارانه‌ای در انبار بازرگانی غیرمجاز بابلسر
سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 49 تن آرد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع در شهرستان بابلسر، خبر داد.

ندای تجن- سردار “حسن مفخمی شهرستانی”، اظهار داشت: قاچاق، احتکار و عدم ارائه کالاهای اساسی به شهروندان ضمن لطمه زدن به سیستم تولید و توزیع، فشار اقتصادی شدیدی را به مردم وارد می‌کند و به همین علت برخورد پلیس با فعالان این عرصه همواره در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در راستای اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان بابلسر، یک باب انبار که به عنوان بازرگانی آرد فعالیت غیرمجاز و توزیع خارج از شبکه داشته را شناسایی و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از هماهنگی ماموران پلیس امنیت اقتصادی با مقام قضائی و حضور کارشناسان اداره صمت آن شهرستان جهت بررسی دقیق موضوع خبر داد و افزود: 360 کیسه آرد دولتی و 850 کیسه آرد آزاد یارانه‌ای خارج از شبکه توزیع به وزن تقریبی 49 تن از این واحد انبار کشف شد.

وی با بیان اینکه آرد های مکشوفه به اداره غله شهرستان بابلسر تحویل و متهم با تشکیل پرونده تحویل اداره تعزیرات حکومتی خواهد شد، بیان داشت: کارشناسان ارزش آرد های کشف شده را 10 میلیارد ریال اعلام کردند.

سردار مفخمی در پايان با تاكيد بر عزم جدي پليس در مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در این زمینه را از طريق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

  • منبع خبر : پایگاه خبری پلیس