تشکیل کمیته مشترک گردشگری سلامت در استان
تشکیل کمیته مشترک گردشگری سلامت در استان
سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از تشکیل کمیته مشترک گردشگری سلامت با ابلاغ وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این استان خبر داد.

به‌ گزارش ندای تجن به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، مهدی اسحاقی سه‌شنبه ۲۱شهریور۱۴۰۲ در جلسه کمیته راهبردی سلامت مازندران با اعلام اینکه کمیته مشترک سلامت در استان راه اندازی شد، اظهار کرد: الگوی عملیاتی و راهبردی گردشگری سلامت تابستان سال جاری ازسوی وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی به استان ابلاغ شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه گردشگری سلامت با هدف کمک استان برای ساماندهی مدیریت گردشگری سلامت تشکیل شده است، گفت: این کمیته بر اساس نقش‌ها و وظایف محول شده عمل خواهد کرد.

او هدف از تشکیل این کمیته توسعه و مدیریت گردشگری سلامت عنوان و لازمه آن را همکاری و هماهنگی بین بخشی برای تبدیل شدن به مقصد، تجارت سازی و اجرای برنامه‌ها برشمرد.

اسحاقی اعضاء این کمیته را استانداری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، سازمان نظام پزشکی، انجمن گردشگری سلامت و وزارت امور خارجه استان و برحسب نیاز دیگر دستگاه‌های اجرایی مازندران نام برد.