لزوم تبیین دفاع مقدس از تریبون نمازجمعه
لزوم تبیین دفاع مقدس از تریبون نمازجمعه

ندای تجن- سرهنگ پاسدار «سلامی» با بیان اینکه نمازجمعه پایگاه هدایت فرهنگی و جهاد تبیین است، گفت: ائمه جمعه دفاع مقدس، عزت رزمندگان اسلام و بصیرت افزایی را تبیین کنند. به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل […]

ندای تجن- سرهنگ پاسدار «سلامی» با بیان اینکه نمازجمعه پایگاه هدایت فرهنگی و جهاد تبیین است، گفت: ائمه جمعه دفاع مقدس، عزت رزمندگان اسلام و بصیرت افزایی را تبیین کنند.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با حجت الاسلام «قنبرعلی احمدی» امام جمعه شهرستان نور با بیان اینکه دشمن جنگ ترکیبی را به ما تحمیل کرد و اعتقادات و باور‌های جوانان ما در معرض تهدید هستند، اظهار داشت: میعادگاه‌های نمازجمعه که در دوران دفاع مقدس پایگاه اعزام رزمندگان به جبهه‌ها و پشتیبانی از جنگ و بصیرت افزایی ملت بود امروز هم امامان جمعه توفیق هدایت فرهنگی و جهاد تبیین را از پایگاه‌های نمازجمعه دارند.

وی با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس افزود: تبیین دفاع مقدس، عزت رزمندگان اسلام و بصیرت افزایی در خطبه‌های نمازجمعه مد نظر است چرا که امنیت و اقتدار امروز را مرهون مجاهدت‌های رزمندگان است.

سرهنگ پاسدار سلامی خواستار حمایت مسئولین شهرستان نور از تدوین و چاپ کتاب نقش این شهرستان در انقلاب و دفاع مقدس شد و عنوان کرد: این کتاب حماسه‌ها و مجاهدت‌های مردم شهرستان نور را به آیندگان منتقل می‌کند و در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه نور نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد شهدا ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در عرصه جنگ ترکیبی در سایه وحدت و همدلی قدم‌های بزرگی را در عرصه سازندگی برداریم. وی گفت: حضور ملت‌های آزاده دنیا در اربعین حسینی یک حماسه بزرگ در برابر همه دشمنان بوده و این وحدت نشانه افول استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و قدرت آزادگان جهان و بویژه شیعیان است.