معاون استاندار مازندران بر الکترونیکی کردن ارائه خدمات به مردم تاکید کرد
معاون استاندار مازندران بر الکترونیکی کردن ارائه خدمات به مردم تاکید کرد
امید محبی، معان توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با طرح این این مهم؛ گفت: سامانه پنجره واحد بومی صدور مجوز‌ها و ارائه خدمات در مازندران راه اندازی شد. ‎

ندای تجن- امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران از راه اندازی سامانه پنجره واحد بومی صدور مجوز‌ها و ارائه خدمات در استان خبر داد و گفت: همه استعلامات بین دستگاهی در مازندران بصورت کاملا الکترونیک و بر بستر یک سامانه پنجره واحد صدور مجوز استانی شکل خواهد گرفت.

او افزود: این سامانه بطور آزمایشی حدود ۲ ماه با آموزشی که به دستگاه‌های اجرایی دادیم فعال خواهد بود و اخیراً هم با حضور وزیر کشور رونمایی شد.

معان توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران با اشاره به عملیاتی شدن فاز دوم این سامانه، گفت: در حال حاضر پیگیر اجرایی شدن فاز دوم این سامانه هستم تا از لحظه ثبت درخواست و صدور مجوزات بصورت هوشمند و کاملا الکترونیک انجام گیرد.

محبی با تاکید بر اینکه این سامانه معطلی‌ها را به حداقل و سرعت صدور مجوزات را افزایش می‌دهد، افزود: فعلا این سامانه همه استعلامات بین دستگاهی دستگاه‌های اجرایی را در خصوص صدور هرگونه مجوزات در استان پوشش می‌دهد و می‌تواند گامی موثر در تسهیل، تسریع و نظارت و رصد صدور مجوزات استان باشد که از همین طریق مشکلات و معطلی‌ها و قصوری که در روند صدور مجوزات انجام می‌گیرد را شناسایی و در جهت رفع آن تلاش می شود.