محدودیت‌های ترافیکی مازندران در چه روزهایی برقرار است؟
محدودیت‌های ترافیکی مازندران در چه روزهایی برقرار است؟
در پایان هفته به سر می بریم و این روزها که هوا خوب هست شاید بخواهید سفری در پایان هفته به منطقه شمال کشور داشته باشید پس باید بدانید چه محدودیت های ترافیکی وجود دارد.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “یدالله جهان تاب” با تسلیت شهادت امام حسن عسگری(ع) و تبریک آغاز امامت امام زمان(عج)  در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 3 مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز از امروز تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 3 مهرماه در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 30 و 31  شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 10 صبح  تا ساعت 24 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه یکم، دوم، سوم و چهارم مهر ماه از کرج(میدان امیرکبیر) و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت یک  بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روزها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد شد .

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز پنج شنبه  30 شهریور ماه و فردا جمعه 31 شهریورماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا 24 روزهای شنبه و یکشنبه یکم و دوم مهر ماه از این محور ممنوع است .

رئیس پلیس راه استان افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران محدودیت یک طرفه مقطعی روزهای پنج شنبه و جمعه 30 و 31 شهریور ماه و شنبه یک مهرماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد .

سرهنگ جهان تاب به اجرای محدودیت ها تردد در محور فیرزکوه نیز اشاره کرد و گفت: تردد انواع تریلر ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه 30 و 31 شهریورماه از مسیر جنوب به شمال محور تهران، فیروزکوه، قائم شهر ممنوع می باشد .

وی در خاتمه  از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و ضمن مدیریت سفر خود، در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .