رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قائمشهر معارفه شدند
رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قائمشهر معارفه شدند
طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران، "قاسم نبی زاده کبریا" به عنوان رئیس شعبه اول دادگاه عمومی(حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان قائمشهر و "علی نیازی اوریمی" به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قائمشهر معارفه شدند.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در مراسم تکریم و معارفه رئیس دادگستری و دادستان شهرستان قائمشهر، خدمت در دستگاه قضا را بسیار مهم و ارزشمند عنوان کرد و افزود: ان شاء الله با اجرای دقیق قانون و برقراری عدالت به بهترین شکل ممکن به وظیفه خود عمل کنیم.
رئیس کل دادگستری استان مازندران در ادامه، امنیت را بستری برای فعالیت های مشروع دانست و گفت: برخورد دستگاه قضایی استان نسبت به هر اقدامی که نظم، امنیت و آرامش مردم را با مخاطره مواجه کند، سریع، قاطع و قانونی خواهد بود.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری با تاکید ویژه بر لزوم مبارزه با فساد به عنوان خط قرمز دستگاه قضایی استان، تصریح کرد: با هر نوع فساد اداری، اقتصادی و اجتماعی در داخل و بیرون از دستگاه قضایی استان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد و دادگستری مازندران در حوزه مبارزه با فساد با هیچ فردی مماشات نخواهد کرد.
رسیدگی سریع و دقیق به پرونده ها، حفظ و احیای حقوق عامه در راستای تاکیدات قانون اساسی، حفظ استقلال دستگاه قضایی استان و رسیدگی به امور زندانیان از جمله دیگر موارد مطرح شده توسط رئیس کل دادگستری استان مازندران در این مراسم بود.
لازم به ذکر است قاسم نبی زاده کبریا پیش از این به عنوان رئیس شعبه اول دادگاه عمومی(حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان محمودآباد و علی نیازی اوریمی قبلاً به عنوان رئیس شعبه اول دادگاه عمومی(حقوقی) و رئیس دادگستری شهرستان گلوگاه مشغول به خدمت بوده اند.