آغاز حذف روادید بین ایران و روسیه در رویداد بین‌المللی گردشگری در بابلسر
آغاز حذف روادید بین ایران و روسیه در رویداد بین‌المللی گردشگری در بابلسر
حسن خیریانپور، گفت: دیپلماسی فعال گردشگری دولت سیزدهم که با سفر استاندار مازندران به روسیه شتاب گرفت، با حذف روادید گردشگری بین ایران و روسیه بزودی با حضور نمایندگان وزارت خارجه روسیه و ایران در رویداد بین المللی گردشگری در بابلسر اجرایی می شود. ‎

ندای تجن-معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران در بابلسر بیان داشت: با هماهنگی های صورت گرفته بین وزارت امور خارجه و همچنین وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایران مقرر شد اولین گروه آژانس های گردشگری روسیه که به مازندران سفر خواهند کرد، روادیدشان حذف شود.
حسن خیریانپور اضافه کرد: سفر استاندار به روسیه دستاوردهای ارزشمندی در ابعاد مختلف اقتصادی و گردشگری به همراه داشته است که برگزاری رویداد بین المللی گردشگری در بابلسر هم در راستای همین سفر می باشد.
وی اظهار داشت: با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری همزمان با پنجم مهر روز جهانی گردشگری این رویداد بین المللی با حضور مهمانان داخلی و خارجی در بابلسر برگزار می شود.
خیریانپور با بیان اینکه برگزاری این رویداد تحولی شگرفت در صنعت گردشگری مازندران ایجاد خواهد کرد، گفت: ظرفیت های گردشگری مازندران در حوزه سلامت، کشاورزی، طبیعت گردی و محیط زیست معرفی خواهد شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران، تصریح کرد: در این همایش؛ نمایشگاهی از ظرفیت های ممتاز تولیدی و صنایع دستی این استان در معرض دید قرار می گیرد.

  • منبع خبر : استانداری