شارژ سهمیه پاییزی نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی
شارژ سهمیه پاییزی نفت سفید خانوارهای فاقد گاز طبیعی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : 500 لیتر نفت سفید برای خانوار فاقد گاز طبیعی در نظر گرفته شده که در کارت بانکی معرفی شده مشتریان شارژ شده است و تا تاریخ 30آبان ماه سال جاری اعتبار دارد .

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی ، سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری اعتبار این دوره از توزیع سوخت نفت سفید را برای خانوارهای مناطق فاقد گاز طبیعی از تاریخ 1402/7/1 تا 1402/8/30 اعلام کرد و ادامه داد : برای خانوار یک نفره تا هفت نفره به بالا 500 لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است .

سبحان رجب پور اظهار کرد : برای خانوار های سکونت فصلی 500 لیتر نفت سفید در نظر گرفته شده است که تا پایان سال 1402 اعتبار دارد .

وی یادآور شد عرضه نفت سفید به صورت الکترونیکی با شارژ سهمیه در کارت بانکی معرفی شده از سوی مشتریان انجام می شود .

وی تاکید کرد : مصرف کنندگان نفت سفید سوز فاقد گاز طبیعی با در دست داشتن کارت بانکی به فروشندگی های عرضه سوخت محل سکونت خود مراجعه و نسبت به دریافت مقدار سوخت تعیین شده اقدام نمایند .

مدیر منطقه ساری از شهروندان خواست تا شکایات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن های ۳۳۲۷۰۱۳۸ و ۳۳۲۷۰۱۴۰ منطقه ساری و شماره ۰۹۶۲۷ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

عکس تزیینی است