دادستان جدید شهرستان میاندورود منصوب شد
دادستان جدید شهرستان میاندورود منصوب شد
طی مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری استان مازندران، محمد حسن دانافر به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود منصوب و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سید جواد هاشمی دادستان پیشین این شهرستان قدردانی شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان میاندورود، با گرامیداشت سالروز آغاز امامت و ولایت حضرت امام زمان (عج)، اظهار کرد: قضات این توفیق را دارند که عهده دار بسط قسط، عدل و داد باشند و همه باید در هر جایگاه اداری و سازمانی این ویژگی‌ها را مد نظر قرار دهند.

رئیس کل دادگستری مازندران بر لزوم اجرای دقیق قانون تاکید کرد و افزود: اجرای عدالت و ظلم ستیزی، در اجرای قانون عملیاتی می‌شود؛ اگر قانون نباشد، هر فردی عمل خود را عادلانه تفسیر می‌کند که این موجب ایجاد بی نظمی و ظلم در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: شهدای گرانقدر، جانبازان، آزادگان سرفراز و ایثارگران از جان خود گذشتند تا این نظام و انقلاب پایدار بماند که باید از این دستاورد‌های مهم حراست و پاسداری شود.
 
وی از تلاش‌های کارکنان قضایی و اداری دادگستری استان تقدیر و تصریح کرد: آرامش و امنیت امروز استان حاصل تلاش، مجاهدت و همدلی، همکاری و انسجام مسئولان نهاد‌های نظامی، انتظامی و اجرایی استان و تعامل مطلوب با دستگاه قضایی مازندران است.

رئیس کل دادگستری مازندران یکی از مهمترین وظایف دستگاه قضایی را عدالت گستری عنوان کرد و افزود: در کلام ائمه اطهار (ع) از عدل به عنوان زینت اهل تقوا یاد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری، فساد را موجب ضربه به عدل گستری و تقوا دانست و گفت: دستگاه قضایی استان با هر نوع ظلم، ستم، نقض قانون و فساد با سرعت، دقت و قاطعانه مبارزه خواهد کرد.

وی از خدمات ارزشمند دادستان پیشین میاندورود تقدیر کرد و گفت: ان شاء الله دادستان جدید شهرستان نیز ضمن تعامل با مسئولین شهرستان و حفظ استقلال و اقتدار جایگاه دستگاه قضا، عملکرد مطلوبی داشته باشد.

در این مراسم محمد حسن دانافر به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان میاندورود منصوب و از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سید جواد هاشمی دادستان پیشین این شهرستان قدردانی شد.