همایش رویداد ملی روز جهانی گردشگری برگزار شد
همایش رویداد ملی روز جهانی گردشگری برگزار شد

به گزارش ندای تجن –  امروز روز جهانی گردشگری بود که در روزهای آینده نیز یک هفته با برنامه‌های متنوع گردشگری در کشور به‌ویژه در مازندران روبرو هستیم. بر اساس این گزارش باتوجه‌به اینکه سازمان جهانی گردشگری یا UNWTO شعار روز جهانی گردشگری در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی برابر با ۵ مهر ۱۴۰۲ […]

به گزارش ندای تجن –  امروز روز جهانی گردشگری بود که در روزهای آینده نیز یک هفته با برنامه‌های متنوع گردشگری در کشور به‌ویژه در مازندران روبرو هستیم.

بر اساس این گزارش باتوجه‌به اینکه سازمان جهانی گردشگری یا UNWTO شعار روز جهانی گردشگری در تاریخ ۲۷ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی برابر با ۵ مهر ۱۴۰۲ را گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز معادل Tourism and Green Investment اعلام کرده و بر سرمایه‌گذاری بیشتر و هدفمندتر در سه حوزه افراد، سیاره زمین و رفاه، تأکید داشته است، ازاین‌رو شعار ملی جهت گرامیداشت این ایام، سفر به فردای ایران با گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز انتخاب شده است.

در استان سرسبز مازندران نیز هم زمان با این هفته برنامه‌های متنوعی مانند نواختن زنگ گردشگری، کارگاه‌ها و رویدادهای آموزشی و پژوهشی و فم تورهای هیجان‌انگیز و تفریحی با همکاری دولت و بخش خصوصی در حال برگزاری است.

و اما برگزاری رویداد ملی روز جهانی گردشگری با محوریت روسیه و کشورهای CIS همراه با نمایشگاه صنایع‌دستی و پنل اختصاصی برنامه ویژه این هفته قرار گرفت.

همایش به همراه افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری استان و نمایشگاه غذا در کنار جلسات B2B امروز در محل هتل میزبان بابلسر برگزار شد.

قرار است از فردا به مدت 3 روز فم تور گردشگری برای گردشگران روسیه برای معرفی جاذبه‌های طبیعی مازندران برگزار شود.

گزارش کامل را به‌زودی منتشر می‌کنیم