فراخوان طراحی نشان و پوستر روز ملی مازندران منتشر شد
فراخوان طراحی نشان و پوستر روز ملی مازندران منتشر شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: ۱۴ آبان ماه در تقویم رسمی کشور به‌ نام روز مازندران نامگذاری شده است و در این راستا برای طراحی حرفه‌ای نشان و پوستر بزرگداشت این روز، فراخوانی منتشر شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، احسان آهنگر با اعلام خبر انتشار فراخوان طراحی پوستر و نشان روز مازندران تصریح کرد: ۱۴ آبان ماه در تقویم رسمی کشور به‌ نام روز ملی مازندران نامگذاری شده است و در این راستا برای طراحی حرفه‌ای نشان و پوستر بزرگداشت این روز، فراخوانی اعلام شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: این نشان در تمامی رویدادهای برنامه‌ریزی شده بزرگداشت این روز ملی به کار گرفته خواهد شد که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

وی گفت: مطابق با تصمیم ستاد بزرگداشت روز مازندران، طراحان، هنرمندان و گرافیست‌های علاقه‌مند می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

آهنگر اضافه کرد: خلاقیت، توجه به ارزش‌ها، باورهای اعتقادی، تاریخی و معیارهای بومی و هویتی از جمله ویژگی‌هایی است که در این نشان و پوستر مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران یادآور شد: مهلت ارسال آثار تا بیستم مهرماه سال جاری تعیین شده است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را همراه با اطلاعات فردی‌ از جمله نام، نام خانوادگی، نام شهر و شماره تماس به رایانامه (ایمیل) mahoorparsi.ir@gmail.com ارسال و برای کسب اطلاع بیشتر با شماره ۰۹۱۰۱۰۱۵۱۲۳ تماس حاصل نمایند.