خادمین مساجد و اماکن متبرکه مشکل بیمه‌ای دارند
خادمین مساجد و اماکن متبرکه مشکل بیمه‌ای دارند

‍ به گزارش ندای تجن- نشست خبری رئیس اداره اوقاف با اصحاب رسانه شهرستان نور بمناسبت هفته وحدت و وقف برگزار شد. بهزاد صادقی رئیس اداره اوقاف شهرستان نور ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به تغییر زمان هفته وقف گفت: هرساله در ۲۷ صفر را به عنوان هفته وقف اعلام می شد لیک بدلیل […]

‍ به گزارش ندای تجن- نشست خبری رئیس اداره اوقاف با اصحاب رسانه شهرستان نور بمناسبت هفته وحدت و وقف برگزار شد.

بهزاد صادقی رئیس اداره اوقاف شهرستان نور ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به تغییر زمان هفته وقف گفت: هرساله در ۲۷ صفر را به عنوان هفته وقف اعلام می شد لیک بدلیل تقارن این روز با ایام عزاداری رحلت رسول اکرم ص و شهادت امام حسن مجتبی ع و امام رضا ع، سبب تداخل برنامه ها شده بود که با درایت مدیران ارشد روز ۱۶ ربیع الاول را به عنوان روز وقف نامگذاری گردیده است.
صادقی با اشاره جایگاه موضوع وقف مجموعه ما را می توان به تعبیری یک بنگاه اقتصادی نامید. زیرا ما در عرصه تولید، خدمات حضور داریم. باید اشاره کنم که موضوع وقف در ایران به قبل از اسلام برمیگردد.
بهزاد صادقی رئیس اداره اوقاف شهرستان نور نقش رسانه در فرهنگ سازی و نیازسنجی های جدید ما را یاری رسانده و می رسانند. لازم است واقفین جدید را بسمت نیازهای جدید جامعه آشنا کنند.
رئیس اوقاف نور در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: یکی از موارد وقف، وقف مشارکتی یا دسته جمعی است که می توانند در یک موضوع بصورت مشارکتی و گروهی با اوقاف همکاری داشته باشند.
بهزاد صادقی در پایان با تشکر مجدد از خبرنگاران حاضر در جلسه اشاره ای هم کرد که برنامه‌های خوبی در این هفته اجرایی خواهیم نمود و از همه واقفین و خادمین اماکن متبرکه شهرستان تقدیر و تشکر می کنم اما یک مورد است که برای خادمین مساجد و اماکن متبرکه مشکل ایجاد نموده است و آن بحث بیمه این عزیزان می باشد که امیدوارم با بازنگری متولیان امر این مشکل حل گردد.

بهزاد مختاری