بهره برداری از نخستین مجموعه گردشگری سلامت مازندران در نوشهر/لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری سلامت
بهره برداری از نخستین مجموعه گردشگری سلامت مازندران در نوشهر/لزوم برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری سلامت
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران، با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری مشکل نداریم و باید نگاه بسته به گردشگری سلامت تغییر کند، گفت: باید برای توسعه گردشگری سلامت برنامه‌ریزی‌های بسیار صورت گیرد.

ندای تجن- براساس گزارش ایسنا صادق برزگر امروز در مراسم افتتاح مرکز گردشگری سلامت بام دریا نوشهر ضمن تبریک هفته گردشگری با شعار گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز به اهمیت موضوع محیط زیست تاکید کرد.

وی ادامه داد: برای توسعه و گسترش گردشگری سلامت باید دو وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بهداشت و درمان با هم نشست‌های تعاملی داشته باشند.

برزگر گفت: باید برای جذب توریست در مرکز گردشگری سلامت برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مطلوب صورت پذیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران ادامه داد: برای فعالیت و تبلیغات این مجموعه باید با آژانس‌های خدمات مسافرتی ارتباط برقرار کنید.

وی با بیان اینکه در حوزه گردشگری سلامت در آغاز کار هستیم، افزود: باید تمام موانع در این حوزه برطرف شود.

برزگر با اشاره به اینکه در حوزه گردشگری مشکل نداریم باید نگاه بسته به گردشگری سلامت تغییر کند، خاطرنشان کرد: باید برای توسعه گردشگری سلامت برنامه‌ریزی‌های بسیار صورت گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران عنوان کرد: منابع مالی از سمت وزارتخانه به استان جهت سرمایه‌گذاری در استان بسیار محدود است.

لزوم توجه به خدمات بسیار ارزان قیمت در حوزه بهداشت و درمان

محمدعلی محسنی بندپی نیز در این مراسم تاکید کرد: باید برای توسعه این مرکز و جذب گردشگر تلاش بسیار صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به خدمات بسیار ارزان قیمت بهداشت و درمان، وزارت میراث فرهنگی باید در این خصوص پیگیری کند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس تصریح کرد: آژانس‌های هوایی، بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها می‌توانند برای جذب گردشگر و استفاده از اقدامات این مجموعه کمک بسیار کنند.

این مجموعه با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال ۴۰ نفر با ۶ هزار متر زمین و ۱۵۰۰ مربع زیر بنا از سال ۱۴۰۰ با بخش اقامتی و پذیرایی، کافی‌شاپ و رستوران و حوزه سلامت لیزر، لاغری، دندانپزشکی بانوان، پزشک، کارشناس تغذیه، دندانپزشکی، اقدامات سرپایی و کاشت مو امروز به بهره‌برداری رسید.

  • منبع خبر : ایسنا