لزوم همکاری بیشتر دو سازمان برای گسترش حمایت از جامعه هدف
لزوم همکاری بیشتر دو سازمان برای گسترش حمایت از جامعه هدف
جلسه مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر استان مازندران به همراه همکاران استان با حجت الله علی محمدی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران در خصوص توسعه بیمه اجتماعی و پوشش افراد فاقد بیمه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان مازندران در این دیدار محمد اسفندیاری با اشاره به عملکرد صندوق بیمه اجتماعی در جهت گسترش پوشش بیمه‌ای جامعه هدف، گفت: اعضاء سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و بهره‌برداران بخش کشاورزی می‌توانند از مزایای صندوق شامل حقوق مستمری بازنشستگی، مستمری ازکارافتادگی، مستمری بازماندگان در فوت برخوردار شوند.

وی افزود: با توجه به فعالیت نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در مراکز دهستان‌‌ها و ارائه خدمات به جامعه هدف مشترک، مشارکت و همکاری هر چه بیشتر و بهتر این سازمان می‌تواند در روند جذب حداکثری و گسترش پوشش بیمه اجتماعی تاثیرگذار باشد تا با اطلاع‌رسانی مطلوب مردم بتوانند از خدمات صندوق بهره‌مند شوند.

اسفندیاری در ادامه گفت: بیمه اجتماعی از مهمترین مطالبات کشاورزان و فعالین این حوزه است و آگاهی بخشی و معرفی شرایط و مزایای بیمه اجتماعی در دستیابی آنها به حق قانونی و تامین امنیت شغلی کمک می‌کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان با اشاره به نقش ارزنده بیمه در توانمندسازی خانواده‌ها و بهبود وضعیت اقتصادی در شرایط سخت، گفت: این سازمان آمادگی دارد برای گسترش پوشش بیمه اجتماعی و برخورداری کشاورزان و بهره‌برداران همکاری نماید.

وی افزود: پرداخت دو سوم حق بیمه توسط دولت در حمایت از اقشار مولد و آسیب پذیر از مزایای خوب این بیمه است که نشان از توجه خاص دولت به روستائیان، کشاورزان و عشایر زحمتکش دارد .