نشست تخصصی مدیر مخابرات منطقه مازندران با فرمانده سپاه کربلا مازندران
نشست تخصصی مدیر مخابرات منطقه مازندران با فرمانده سپاه کربلا مازندران

ندای تجن- نشست تخصصی مدیر مخابرات منطقه مازندران با سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا، معاون فاوای سپاه کربلا و مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا صورت پذیرفت. در این نشست مهندس نوروزی از روند همکاری های موثر مخابرات استان با دستگاه های اجرایی، نهادها […]

ندای تجن- نشست تخصصی مدیر مخابرات منطقه مازندران با سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران با حضور مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا، معاون فاوای سپاه کربلا و مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا صورت پذیرفت.

در این نشست مهندس نوروزی از روند همکاری های موثر مخابرات استان با دستگاه های اجرایی، نهادها و مخصوصا مجموعه بسیج و سپاه در عرصه های مختلف خدمت به مردم فهیم استان به ویژه در مناطق محروم و آسیب دیده گزارش مبسوطی ارائه نمودند. در ادامه سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران از تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی مدیریت و کارکنان مخابرات استان در خدمت هر چه بهتر به مردم به خصوص در روزهای حساس نظام اسلامی قدردانی نموده و ادامه همین حرکت جهادی را خواستار شدند. سردار مسلمی بیان کرند: با همدلی، همراهی و همبستگی تمامی نیروهای مومن و موثر در ادارات سریعتر و اثربخش تر می توانیم به کارآمدی نظام اداری جهت تحقق دولت اسلامی بپردازیم.