استقبال چشمگیر دانش آموزان ساروی از اکران بچه زرنگ در سینما کانون ساری
استقبال چشمگیر دانش آموزان ساروی از اکران بچه زرنگ در سینما کانون ساری
رضا عابدی، مسئول روابط عمومی کانون پرورش فکری از اکران فیلم بچه زرنگ در سینما کانون ساری با استقبال چشمگیر دانش آموزان خبر داد.

ندای تجن- عابدی با اعلام این خبر افزود: انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به تهیه‌کنندگی حامد جعفری در سینما کانون ساری به روی پرده رفت که با استقبال چشمگیر دانش آموزان و مدراس مواجه شد.
عابدی اظهار داشت: پس از هماهنگی با دبیرخانه این جشنواره و انجام مقدمات لازم به منظور اکران رسمی این فیلم فاخر حوزه کودک و نوجوان در سینما کانون ساری و هماهنگی‌های صورت گرفته با مسئولان آموزش و پرورش و مدیران مدارس، زمینه لازم برای استفاده دانش آموزان از این نمایش به صورت نیم بها فراهم شد.
وی با اشاره به اینکه اکران این فیلم از 11 مهرماه و آغازین روز از هفته ملی کودک، ویژه مدارس و کودکان و نوجوانان صورت پذیرفته است، یادآور شد؛ بر اساس جدول برنامه ریزی، دانش آموزان مدارس ساروی با حضور در سینما کانون ساری این فیلم را می بینند.
مسئول روابط عمومی کانون مازندران در ادامه گفت: با پیش بینی دبیرخانه این فیلم؛ قرار است به زودی این انیمیشن در شهرهای فاقد سینمای استان و در سالن‎های مراکز فرهنگی هنری کانون به نمایش گذاشته شود.
این انیمیشن سینمایی که اثری قهرمان‌محور و ماجراجویانه برای کودکان همراه با خانواده می‌باشد؛ محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از هنرمندان جوان کشور ساخته شده است. این فیلم سال گذشته در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی و موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن شد.
«بچه زرنگ» ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خودش را ابرقهرمان می‌داند او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می شود و این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است.

  • منبع خبر : دریافتی