هوشمندسازی بازرسی واحدهای اقتصادی از طریق سامانه‌ها
هوشمندسازی بازرسی واحدهای اقتصادی از طریق سامانه‌ها

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی؛ نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این خبر گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد بازرسی از واحدهای اقتصادی در سطح استان بصورت منسجم تر و با محوریت کار کارشناسی شده بیشتری صورت گیرد. او افزود: با توجه به […]

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی؛ نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این خبر گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته مقرر شد بازرسی از واحدهای اقتصادی در سطح استان بصورت منسجم تر و با محوریت کار کارشناسی شده بیشتری صورت گیرد.

او افزود: با توجه به گستردگی کار نظارت بر بازار از دستگاه های اجرایی مرتبط با نظارت بر واحدهای صنفی خواسته ایم که بر اساس ضوابط قانونی و وظایفی که قانون گذار بر عهده ی آنها گذاشته انجام گشت های مشترک فعال تر از قبل در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه اصناف و اتحادیه ها نقش بسیار مهمی در کنترل، تنظیم و نظارت بر بازار دارند اظهار داشت:اعتقاد بنده این است که نظارت جدی تر و هدفمند از سوی اتاق های اصناف و اتحادیه ها در سطح بازار باید صورت گیرد و با هرگونه تخلفی که موجب تضییع حقوق مصرف کنندگان گردد برخورد قانونی لازم صورت گیرد.

نادعلی کهنسال تصریح کرد: همه ی ما در مقابل مردم و خون شهدا مسئول هستیم لذا باید در اجرای وظایف محوله بصورت  شبانه روز فعالیت داشته تا اثرات مثبت آن در فضای بازار و در راستای رضایت مصرف کنندگان دیده شود.

مدیرکل صمت مازندران یادآور شد: براساس قانون انتزاع نظارت بر برخی اقلام و محصولات به عهده ی بعضی دستگاه‌های اجرایی دیگر گذاشته شده که ضرورت دارد این بعد نظارتی نیز جدی تر مدیریت و برنامه ریزی شود که الحمدالله این هماهنگی و همدلی در بین دستگاه های اجرایی، اتاق اصناف و اتحادیه ها وجود دارد.

یادآور می شود:در پایان این مراسم از بازرسان نمونه ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان های استان مازندران تجلیل به عمل آمد.

عکس تزئینی است