راه اندازی دیزل ژنراتور تصفیه خانه فاضلاب ساری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل
راه اندازی دیزل ژنراتور تصفیه خانه فاضلاب ساری به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، در این مراسم ، سردار قمی معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: مشکلات و تهدیدات متناسب با زمان فرق می‌کند و باید هر نوع آمادگی در برابر انواع تهدیدات احتمالی را داشته باشیم. […]

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی آب و فاضلاب مازندران، در این مراسم ، سردار قمی معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل گفت: مشکلات و تهدیدات متناسب با زمان فرق می‌کند و باید هر نوع آمادگی در برابر انواع تهدیدات احتمالی را داشته باشیم.

وی، با اشاره به ضرورت عملیاتی سازی طرحهای پدافندی افزود: مدیران همواره باید  در بخش پدافند غیرعامل آموزش‌  کسب کنند.

سردار قمی بر وجود مولد‌های اضطراری برق در تاسیسات و مراکزی که خدمات ضروری به مردم ارائه می‌دهند ، تاکید  کرد.

وی، در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بازدید صورت گرفته از فرایند تصفیه فاضلاب در تصفیه خانه فاضلاب ساری گفت: استفاده از پسابهای تصفیه شده  می تواند بخشی از کمبود آب در بخشهای کشاورزی، صنعتی و … را جبران نماید.

در ادامه دکتر بخشی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مازندران با اشاره به لزوم نصب و راه اندازی دستگاه های دیزل ژنراتور در تاسیسات آب  وفاضلاب گفت: برای این منظور نشستهای متعددی با شرکت آبفا برگزار خواهد شد.

قائم مقام آبفا مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه راه اندازی دیزل ژنراتور منجر به پایدار برق تاسیسات به ویژه در شرایط اضطراری  می شود گفت: امروز شاهد راه اندازی دیزل ژنراتور 330 کیلووات  در تصفیه خانه فاضلاب ساری هستیم .

علیپور ادامه داد: این دستگاه با  صرف30 میلیارد ریال  اعتبار طی 3ماه خریداری، نصب و راه اندازی شد.