پیام استاندار مازندران به‌مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان
پیام استاندار مازندران به‌مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان
سیدمحمود حسینی پور، مقام عالی دولت در مازندران با صدور پیامی؛ فرارسیدن یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (ره) و روز مبارزه با استکبار جهانی را به ملت بزرگ ایران اسلامی و تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان دیار علویان تبریک گفت.

به گزارش ندای تجن به نقل از پایگاه استانداری مازندران، متن پیام استاندار به این شرح است؛

                                         بسم الله الرحمن الرحیم

یوم‌الله ۱۳ آبان؛ یکی از قله های حماسه جاودان مقاومت و استکبارستیزی مردم ایران اسلامی و روزی است برای همه دوران ها تا قلدران و گردنکشان زورمدار و زرمدار جهان بدانند که هرگز نمی توانند ندای آزادی خواهی و استقلال ملت بزرگ ایران را خاموش کنند.

روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی؛ روزی است پرخاطره که برگ زرین دیگری از کتاب استکبارستیزی ملت خداجوی ایران اسلامی در قالب خروش دانش آموزان و دانشجویان ورق خورد و فرزندان انقلاب در این روز با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا تمام هیمنه و عظمت پوشالی امریکای جهانخوار را در هم شکستند.

اندک اندک؛ ملت های مسلمان آزادیخواه با الگوگیری از حماسه ملت ایران در جبهه های مبارزه با استکبار قدبرافراشتند که جلوه اعلای آن را امروز در مبارزه ملت فلسطین با رژیم دست نشانده، کودکش و صهیونیستی می توان مشاهده کرد.

رجاء واثق دارم؛ عموم مردم حزب الله و ولایتمدار دیار علویان هم راستا با ملت مومن ایران اسلامی با حضور در مراسم یوم الله سیزدهم آبان، بیرق ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار را چونان همیشه برافراشته خواهند کرد و در سایه سار رهنمودهای رهبر معظم انقلاب ( مدظله العالی ) در ترویج گفتمان استکبار ستیزی و عدالت محوری در صفوفی مستحکم گام خواهند زد.

فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان خط امام (رضوان الله تعالی علیه) و روز مبارزه با استکبار جهانی را به ملت بزرگ ایران اسلامی خاصه عموم دانش آموزان و دانشجویان عزیز میهن اسلامی و استان مازندران تبریک می گویم و از درگاه خداوند منان مسئلت دارم؛ روند سرنگونی مستکبران جهان و رهایی مظلومان را شتاب ببخشد. ان شاء الله تعالی

سیدمحمود حسینی پور