دیدار مردمی رئیس دیوان عدالت اداری با مردم استان مازندران
دیدار مردمی رئیس دیوان عدالت اداری با مردم استان مازندران
درخواست های حاوی دستور قضایی و ضمائم آن بلافاصله اسکن شده و از طریق اتوماسیون اداری به کارتابل هر یک از معاونین قضایی ارجاع می شود ومراجعان می توانند به صورت تلفنی پیگیر پاسخ های خود شوند.


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، در ادامه برنامه سفر‌های استانی مدیران دیوان عدالت اداری، حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری رئیس دیوان عدالت اداری و هیات قضایی همراه، درساختمان دادگستری استان مازندران میزبان مراجعان بودند.
در این جلسه دیدار مردمی، رئیس و معاونان دیوان عدالت اداری پاسخگوی 162 نفر از افرادی که برای ملاقات مردمی ثبت نام کرده بودند، شدند.
گفتنی است عمده درخواست های مردم، تسریع در رسیدگی به پرونده ها، مشکلات اداری واستخدامی،اعتراض به رای دیوان عدالت اداری و نحوه اجرای آرای قطعی دیوان در دستگاه های اجرایی است که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم صادر شد.
شایان ذکر است درخواست های حاوی دستور قضایی و ضمائم آن بلافاصله اسکن شده و از طریق اتوماسیون اداری به کارتابل هر یک از معاونین قضایی ارجاع می شود ومراجعان می توانند به صورت تلفنی پیگیر پاسخ های خود شوند.