پیام تسلیت آیت الله صادق آملی لاریجانی به مناسبت عروج ملکوتی جانباز سرافراز اسلام حاج سیدحبیب‌الله حسینی
پیام تسلیت آیت الله صادق آملی لاریجانی به مناسبت عروج ملکوتی جانباز سرافراز اسلام حاج سیدحبیب‌الله حسینی

به گزارش ندای تجن به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله صادق آملی لاریجانی در پیامی عروج ملکوتی جانباز سرافراز اسلام حاج سیدحبیب‌الله حسینی را به خانواده و همرزمان ایشان تسلیت گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است: بسم‌الله الرحمن الرحیم مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا […]

به گزارش ندای تجن به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، آیت الله صادق آملی لاریجانی در پیامی عروج ملکوتی جانباز سرافراز اسلام حاج سیدحبیب‌الله حسینی را به خانواده و همرزمان ایشان تسلیت گفت. متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَىٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن يَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِيلٗا

عروج ملکوتی جانباز سرافراز اسلام مرحوم آقای حاج سیدحبیب‌الله حسینی از فرماندهان لشکر قهرمان و همیشه پیروز کربلا،  موجب تاثر و تالم خاطر فراوان اینجانب گردید.

جانباز عزیزما با بیش از ۵۰ درصد جراحت  و پس از  سال‌ها تحمل درد و رنج جراحت های برجای مانده از دوران دفاع مقدس و حضور ۸۵ ماهه در جبهه‌های نبرد در مناطق  مختلف جنوب و غرب کشور به جمع همرزمان شهیدش پیوست. ضمن عرض تسلیت فقدان این جانباز سرافراز به محضر خانواده مکرم و صبور ، همرزمان و مردم استوار و شهید پرور مازندران ، حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبداله الحسین (ع) و شهدای کربلای معلی را برای ایشان مسئلت می نمایم.

صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام