فیلم/سفر استاندار به روسیه نتیجه داد/بیش از 2میلیون هزار دلار صادرات به روسیه
فیلم/سفر استاندار به روسیه نتیجه داد/بیش از 2میلیون هزار دلار صادرات به روسیه
با پیگیری استاندار مازندران و اعتماد او به توانمندی مهندسان ایرانی سبب شد تا شرکت کشتی رانی دریای خزر جهت تسهیل در حمل و نقل کالا بین ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر دو کشتی کانتینربر برای حمل کالا آماده کند.

به گزارش ندای تجن- چندی پیش هیاتی متشکل از استاندار و برخی از مسئولان و سرمایه گذاران راهی کشور روسیه شدند.

پس از آن استاندار اعلام کرد که تفاهم نامه های همکاری امضا شده است و چند فروشگاه بزرگ در این کشور برای فروش محصولات و مرکبات مازندران آماده همکاری هستند.

تاکنون جلسات متعددی به صورت وبیناری بین معاون اقتصادی استانداری مازندران و معاون اقتصادی استاندار ولگاگراد و آستراخان و همچنین برخی شرکت های زنجیره ای روسیه در همین راستا برگزار شد که نتیجه آن حضور شرکت های روسی جهت عقد قراردادهای خرید محصولات مازندران بوده است.

در همین حاشیه نمایندگانی از اداره کل دامپزشکی مازندران برای آموزش به کشور روسیه رفتند و پس از آن روس ها نیز برای خرید محصولات به ایران آمدند.

در همین راستا و با پیگیری استاندار مازندران و اعتماد او به توانمندی مهندسان ایرانی سبب شد تا شرکت کشتی رانی دریای خزر جهت تسهیل در حمل و نقل کالا بین ایران و کشورهای حاشیه دریای خزر دو کشتی کانتینربر برای حمل کالا آماده کند.

اکنون با لطف خداوند بزرگ و اعتمکاد به ظرفیت و توانمندی داخلی و حمایت استانداری مازندران محصولات آبزی مازندران به کشور روسیه صادر می شود.

فیلم زیر گزارش صداوسیما درباره نحوه صادرات آبزیان است که می توانید ببینید: