بازدید مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری _ صنعتی مازندران از بندر امیر آباد بهشهر
بازدید مدیر اجرایی منطقه آزاد تجاری _ صنعتی مازندران از بندر امیر آباد بهشهر
مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران با حضور در منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد ضمن دیدار با مدیرکل این منطقه از نزدیک ظرفیتها و زیرساخت‌های این بندر را بررسی و در خصوص نحوه تشکیل دبیرخانه منطقه آزاد مازندران گفتگو کرد.

ندای تجن- مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران با اشاره به اینکه تشکیل منطقه آزاد این استان با محوریت سه منطقه شامل 1060 هکتار در بندرامیرآباد ، 461 هکتار در منطقه میرود تا چپکرود و حدود 84 هکتار زمین در بندر نوشهر که به تصویب مجلس شورای اسلامی و‌ تائید شورای نگهبان رسیده است تاکید نمود با پویایی صنعت و تجارت در دولت سیزدهم و برنامه ریزی مناسب و بهره گیری از این ظرفیتها ، موجبات رونق اقتصادی هر چه بیشتر مازندران فراهم می گردد .

مجیدرضافولادی در خصوص چگونگی تدوین برنامه های اجرایی همگام با سیاست های کلان و برنامه های راهبردی سازمان بنادر و دبیرخانه شورای عالی مناطق مباحثی را مطرح و از بندر امیرآباد به عنوان یکی از اصلی ترین محورهای توسعه این منطقه نام برد و اظهار امیدواری کرد شرایط لازم جهت بهره برداری سایر استان ها از ظرفیت بندر امیرآباد برای صادرات کالاها و محصولات تولیدی مهیا گردد.

در این دیدار محمد‌علی موسی‌پور گرجی مدیر کل بندر امیر‌آباد ضمن ارائه گزارش عملکرد این بندر در حوزه های عملیاتی و تدوین برنامه استراتژیک جهت جذب سرمایه‌گزار خارجی ،شرایط خاص اقتصادی این منطقه و پتانسیل های توسعه ای موجود را تشریح نمودند.

لازم به ذکر است فولادی مدیر اجرایی منطقه ازاد مازندران پیش از این دارای مسئولیت هایی شامل؛ مدیر کل بازرسی،نظارت و ارزیابی عملکرد نهاد ریاست جمهوری ‌،بازرس ویژه ریاست جمهوری در حوزه نفت و انرژی ، مسئول کارگروه رفع موانع تولید کشور ، مشاور کمسیون اصل نود در حوزه اقتصاد ، عضو کمیسیون تجاری بازرگانی موسسه راهبردی چشم انداز آینده کشور ، مشاور عالی انجمن فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی کشور و …. بوده است.

  • منبع خبر : دریافتی