فراخوان بیست‌ویکمین جشنواره «کتاب و رسانه»
فراخوان بیست‌ویکمین جشنواره «کتاب و رسانه»

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، بیست‌ویکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» در سه حوزه «مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، «پخش رادیویی و تلویزیونی» و «رسانه‌های اجتماعی» فراخوانی منتشر کرده است. علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار رسانه‌ای خود با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در تمامی قالب‌های […]

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، بیست‌ویکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» در سه حوزه «مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، «پخش رادیویی و تلویزیونی» و «رسانه‌های اجتماعی» فراخوانی منتشر کرده است.

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار رسانه‌ای خود با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در تمامی قالب‌های تولید محتوا در سه حوزه «مطبوعات و خبرگزاری‌ها»، «پخش رادیویی و تلویزیونی» و «رسانه‌های اجتماعی» را به این جشنواره ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان، آثاری که از اول مهرماه ۱۴۰۱ تا سی‌ویکم شهریورماه ۱۴۰۲ منتشر شده باشند، در بیست‌ویکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» قابل پذیرش خواهند بود و اهالی رسانه می‌توانند در هر محور سه اثر ارسال کنند. 

در این دوره از جشنواره «کتاب و رسانه» از «بهترین ویترین کتابفروشی‌ها»، «شخصیت فعال رسانه‌ای کتاب» و «ناشر فعال در استفاده از بسترهای رسانه‌ای» در بخش جایزه ویژه تقدیر خواهد شد و به برگزیدگان در محورهای ۱۹گانه، تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در بیست‌ویکمین دوره جشنواره «کتاب و رسانه» از بیستم آبان ماه تا پنجم آذرماه ۱۴۰۲ به‌مدت ۱۵ روز فرصت دارند تا با مراجعه به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی resane.ketab.ir نسبت به مطالعه آیین‌نامه و ارسال آثار خود اقدام کنند.

بیست ویکمین جشنواره کتاب و رسانه فراخوان داد€ID