وضعیت تولید واحدهای اقتصادی بهتر شده است
وضعیت تولید واحدهای اقتصادی بهتر شده است
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران معتقد است که منابع مالی و گردش اقتصادی فوق العاده‌ای در کشور وجود دارد و وضعیت تولید واحدهای اقتصادی بهتر شده است اما شاید بوروکراسی زاید اداری یکی از مشکلات این واحدها باشد.

به گزارش ندای تجن- مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران در گفت و گو با ندای تجن با بیان اینکه منابع مالی و گردش اقتصادی فوق العاده‌ای در کشور وجود دارد، گفت:وضعیت تولید واحدهای اقتصادی بهتر شده است اما شاید بوروکراسی زاید اداری یکی از مشکلات این واحدها باشد.

سید جواد حسینیان در پاسخ به سئوال خبرنگار ما درباره اینکه برخی واحدها برای دریافت تسهیلات گاهی اعلام ورشکستگی می کنند، گفت:نمی توانم این موضوع را کتمان کنم یا بگویم بله درست است، اما می توان گفت که تعداد محدودی انگشت شمار واحدهایی هستند که چنین کاری انجام دادند اما غالب کارفرمایان انسان های شریفی هستند که دغدغه تولید دارند.

وی با بیان اینکه افرادی که وارد فعالیت اقتصادی می شوند به نوعی عاشق کار هستند، افزود:همین عشق است که با همه سختی های این حوزه به فعالیت خود ادامه می دهند، خداروشکر در حال حاضر وضعیت تولید در کشور بهتر شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با اشاره به اینکه شاید برخی از واحدهای تولیدی انتظارات بیشتر از حد معمول از دولت داشته باشند، ادامه داد:دولت وظیفه کارسازی را انجام می دهد ودر زمان لازم هم حمایت می کند اما این طور نیست که از صفر تا صد فعالیت اقتصادی را برعهده گیرد.

حسینیان با بیان اینکه مجموعه های نظارتی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سایر دستگاه ها بر عملکرد واحدهای تولیدی نظارت دارند، اضافه کرد:فعالیت این واحدها مورد رصد و بررسی قرار می گیرد.

وی در پاسخ به سئوالی درباره  چرایی تشکیل شورای بانوان و خانواده در نهاد بسیج کارگری و کارخانجات استان، گفت:این شورا در جهت تحکیم بنیان خانواده ، ازدواج، پیشگیری از آسیب های اجتماعی این قشر فعالیت می کند تا در نتیجه به رشد و پیشرفت تولید در کشور کمک شود.