مراسم افتتاحيه راينوکاپ در محل دائمي نمايشگاه‌هاي شهرستان بابل برگزار شد
مراسم افتتاحيه راينوکاپ در محل دائمي نمايشگاه‌هاي شهرستان بابل برگزار شد

ندای تجن-به گزارش روابط عمومي مخابرات منطقه مازندران صبح روز 23 آبان ماه آيين افتتاحيه پانزدهمین رویداد بین المللی هوش مصنوعی و رباتیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور استادان و متخصصان عرصه علم و تکنولوژی از دانشگاهای سراسر کشور و همچنین امام جمعه شهرستان بابل در محل دائمي نمایشگاه های این شهرستان برگزار شد. […]

ندای تجن-به گزارش روابط عمومي مخابرات منطقه مازندران صبح روز 23 آبان ماه آيين افتتاحيه پانزدهمین رویداد بین المللی هوش مصنوعی و رباتیک دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور استادان و متخصصان عرصه علم و تکنولوژی از دانشگاهای سراسر کشور و همچنین امام جمعه شهرستان بابل در محل دائمي نمایشگاه های این شهرستان برگزار شد.

گفتنیست مخابرات منطقه مازندران با توجه به ارتباط دوسویه و تعاملی با دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل و در جهت معرفی خدمات نوین مخابراتي بویژه خدمات بر بستر فیبر نوری از جمله نورنتا ، ADSL , VDSL , FTTH , FTTO ، هوبان و همچنین بازاریابی شماره های رند و … در راستای ارائه خدمات به پژوهشگران ، استادان و شرکت های صنعتی شرکت کننده در این رویداد علمی _ پژوهشی ، با دائر نمودن غرفه ای در این نمايشگاه حضوری پررنگ دارد .

معاون پژوهشی دانشگاه نوشیروانی بابل در گفت‌و گویی با بیان اینکه از سال 81مسابقات رباتیک در دانشگاه برگزار شد، گفت: همه تحت عنوان مسابقات رباتیک بود که با توجه به بررسی های انجام شده تصمیم گرفته شد تا رویدادی را برگزار کنیم و بخش هوش مصنوعی را در آن نظر بگیریم.

روزبه شفقت افزود: بخش مسابقه کنفرانس ملی و ابداعات و اختراعات و ایده پردازی و بخش نمایشگاهی که گسترده است را داریم .

وی با اشاره به اینکه همیشه ارتباط خوبی میان شرکت مخابرات و دانشگاه نوشیروانی بابل بود و در بحث توسعه زیرساخت و ارتباط پژوهشی خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم کمک حال باشیم، گفت: دانشگاه نوشیروانی بابل جایگاه والایی دارد و در زمینه علم و فناوری جزو دانشگاه های برتر هستیم که امیدواریم منشا خیر باشیم.

بازدید برای عموم آزاد بوده و بازدید کنندگان از ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۲۰ می‌توانند از تماشای رقابت ربات‌ها و فناوری‌های پیشرفته هوش مصنوعی لذت ببرند.این نمایشگاه تا روز جمعه 26آبان ماه ادامه دارد.