جشنواره استانی قصه‌گویی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود
جشنواره استانی قصه‌گویی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود
جشنواره قصه گویی استانی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در چالوس برگزار می شود.

ندای تجن- هم‌زمان با بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی؛ جشنواره استانی قصه‌گویی کانون پرورش فکری مازندران برگزار می شود.

مدیرکل این کانون با اعلام این خبر افزود: با توجه به برگزاری بیست و پنجمین دوره از جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، جشنواره استانی ویژه مازندران 30 آبان تا یکم آذر ماه به مدت دو روز در شهرستان چالوس برگزار می‌شود.
حامد فاضلی کبریا با اعلام اینکه بیش از 350 قصه‌ در بخش‌ها و گروه‌های مختلف سنی به دبیرخانه جشنواره در مازندران رسیده است افزود: پس از داوری آثار رسیده، 48 قصه‌گو به بخش جشنواره استانی راه یافتند که طی این دو روز در چالوس قصه‌خواهند گفت تا برگزیدگان، برای رقابت در بخش منطقه‌ای تعیین شوند.

رییس جشنواره قصه‌گویی مازندران با اشاره به بخش‌ها و گروه‌های سنی شرکت کننده در بخش استانی جشنواره اظهار داشت: در بخش آیینی و سنتی( دختران و پسران ) 6 قصه‌گو – آیینی و سنتی(زنان و مردان) 4 قصه‌گو- بخش سردار سلیمانی 3 قصه‌گو- بخش غزه 3 قصه‌گو- بخش پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها 3 قصه‌گو – بخش مدرن و کلاسیک (دختران و پسران) 8 قصه‌گو- بخش مدرن کلاسیک (زنان و مردان) 15 قصه‌گو-بخش زبان اشاره 4 قصه‌گو و در بخش تکیه بر لبخند 2 قصه‌گو در چالوس با هم به رقابت می‌پردازند تا از این میان 16 قصه‌گو با رای هیات داوران به مرحله بعدی برای انتخاب و ورود به مرحله بین‌الملل معرفی شوند.

گفتنی است: جشنواره استانی قصه‌گویی طی روزهای 30 آبان صبح از ساعت 8:30 تا 11:30 و عصر از ساعت 1:30 تا 17 و 1 آذر صبح از ساعت 8:30 تا 11:30 و اختتامیه جشنواره از ساعت 15 تا 17 در کانون پرورش فکری شماره 2 چالوس به نشانی: خیابان دکتر شریعتی، شمال آباد برگزار می‌شود.