تغییر کاربری 900 میلیاردی اراضی کشاورزی در عباس آباد/کشف انبار احتکار لوازم خانگی در قائم شهر
تغییر کاربری 900 میلیاردی اراضی کشاورزی در عباس آباد/کشف انبار احتکار لوازم خانگی در قائم شهر
اخبار فرماندهی انتظامی مازندران که به دست ما رسیده است بدین شرح است:

ندای تجن- سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مازندران از تصرف و تغییر کاربری 4500 متر مربع اراضی کشاورزی به ارزش 900 میلیارد ریال در یکی از مناطق شهرستان عباس آباد، خبر داد.

سردار ” حسن مفخمی شهرستانی” در گفت و گوی با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان عباس آباد طی اقدامات اطلاعاتی و فنی مبنی بر اینکه فردی اراضی کشاورزی را به قصد ساخت و ساز غیرمجاز تغییر کاربری داد، مطلع شدند.

وی افزود: مامورین انتظامی در شهرستان عباس آباد پس از شناسایی زمین مذکور، با اقدامات پلیسی و دعوت از کارشناسان امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی و با دستور قضائی حکم آزادسازی را به اجرا در آوردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: مالک این زمین 4500 متر مربع زمین کشاورزی را بدون کسب مجوز از کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون اصلاح حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها که بصورت، تفکیک و احداث بنای غیرمجاز تغییر کاربری داده بود، طی حکم قضائی نسبت به قلع و قمع آن اقدام و تحویل امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد شد.

سردار مفخمی شهرستانی اظهار داشت: کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی، ارزش اراضی تغییر کاربری داده شده را بالغ بر 900 میلیارد ریال برآورد کردند که متهم احضار و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

زمین خواری در تنکابن

سردار سید موسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از کشف زمین خواری 50 میلیارد ریالی در شهرستان تنکابن خبر داد و گفت: با حکم قضائی، زمین های تصرف شده، خلع ید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سردار” سید موسی حسینی” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی برتصرف غیر قانونی زمین های جنگلی در یکی از مناطق روستایی برگسر شهرستان تنکابن ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران، افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه، متهمان را که با محصور کردن 4500 متر مربع از اراضی ملی و جنگلی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان تنکابن، زمین تصرف شده از چنگ متهمان رها سازی و به آغوش طبیعت بازگردانده شد.

سردار حسینی ارزش زمین آزاد شده را بر اساس نظر کارشناسان 50 میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: دو متهم نیز با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.#

دستگیری سارق اماکن خصوصی در ساری

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری سارق اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در آن شهرستان، خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”عبدالله حسن زاده” با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی گزارشی از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر  وقوع سرقت در شهر ساری، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران انتظامی رودپی با انجام تحقیقات پلیسی 2  متهم سابقه دار را در این ارتبتط شناسایی و با هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با بیان اینکه متهمان در تحقیقات انجام شده به 8  فقره سرقت از اماکن خصوصی در حوزه فرح آباد ساری اعتراف کردند، گفت: طی بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهمان مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد.

سرهنگ حسن زاده ارزش اقلام سرقتی کشف شده در این عملیات را بالغ بر 3 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

توقیف خودروی حامل مواد مخدر هروئین در شهرستان بهشهر

سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 2 قاچاقچي مواد مخدر و کشف 3 کيلو و 780 گرم موادمخدر هرویین در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ ” علی اکبر قلی پور” در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال مواد مخدر توسط یک خودروی سواری پراید از استان همجوار رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی خودروی مورد نظر را حین تردد در این شهرستان شناسایی و متوقف کردند .

سرهنگ قلی پور از دستگیری راننده و یک سرنشین خودروی مورد نظر در این عملیات خبر داد و افزود: در بازرسی از خودروی مورد نظر  3 کیلو و 780 کیلو گرم هروئین کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهردر پایان ضمن با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند، افزود : پليس با افرادی که با مقاصد سودجویانه امنيت و سلامت خانواده ها را مورد تهديد قرار مي دهند قاطعانه برخورد خواهد کرد و تحقق این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس است.

توقيف موتورسيکلت هاي قاچاق در” تنکابن

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از توقيف موتورسيکلت سنگین قاچاق به ارزش 2 ميليارد و 500 میلیون ريال در عمليات مأموران انتظامي اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس: سرهنگ”بهادر دیلمی” بيان داشت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران كلانتري11 شهرستان تنکابن حين گشت زني فعال و هدفمند خود درسطح حوزه استحفاظي به 1 دستگاه موتور سيکلت سنگين مشکوک شده و جهت بررسي دقيق تر آن ها را متوقف کردند.

وي با اشاره به این که در بررسي هاي انجام شده مشخص شد موتور سيکلت هاي توقيفي قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانوني و معتبر گمرکي است تصريح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش اين موتورسيکلت ها را 2ميليارد وپانصد میلیون ريال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن تصریح کرد: در اين رابطه پرونده اي تشکيل و به همراه راکب متخلف موتور سیکلت ها براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.

سرهنگ دیلمی بر نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اقتصاد و توليدات داخلي کشور تأکيد و خاطر نشان کرد: پليس با قاطعيت با هرگونه فعاليت مجرمانه در زمينه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نيز انتظار داريم هرگونه اخبار و اطلاعات در اين خصوص را از طريق تماس با شماره110 به پليس اطلاع دهند.

کشف انبار احتکار لوازم خانگی در قائم شهر

سرهنگ محمد محمدپور” رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف انبار احتکار لوازم خانگی به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان قائم شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ “محمد محمدپور” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماًموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قائم شهر در راستای اجرای طرح امنیت محله محور موفق به شناسایی یک انبار لوازم خانگی قاچاق و احتکار شدند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به همراه نمایندگان اداره صمت و تعزیرات شهرستان از انبار مورد نظر بازدید و 200 قلم انواع لوازم خانگی احتکاری شامل ظروف آشپزخانه و 300 عدد قرص لاغری و لوازم بهداشتی کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران گفت: کارشناسان ارزش این تعداد لوازم خانگی را بیش از 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه پلیس امنیت اقتصادی آماده دریافت گزارشات مردمی در خصوص کالای احتکاری و مایحتاج ضروری مردم است، تاکید کرد: در این راستا پرونده ای تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات ارسال شد.

کشف بیش از 955 پاکت سیگار و تنباکوی قاچاق در آمل

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 955 پاکت سیگار و تنباکوی قاچاق دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ “علی داداش تبار” با اعلام اين خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر نگهداری و فروش سیگار قاچاق در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 12 و 13 شهرستان در یک عملیات پلیسی و پس از انجام هماهنگی های قضائی، در بازرسی از این واحد صنفی موفق به کشف 955 پاکت سیگار  و تنباکو شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به دستگیری متصدی این واحد صنفی و معرفی وی به مرجع قضائی، افزود: کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شد.

سرهنگ داداش تبار در پايان با اشاره به استمرار طرح های مبارزه باقاچاق خاطرنشان كرد: پلیس110 آماده دريافت اخبار و اطلاعات شهروندان در خصوص شناسايي و برخورد با مجرمان است.

دستگیری سارق خودرو در اقدام عملیاتی پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامي شهرستان نکا از کشف خودروی مسروقه و دستگیری سارق خودرو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ قاسم عزیزی با اعلام اين خبر افزود: ماموران گشت پلیس امنیت عمومی این شهرستان در حین اجرای ماموریت به یک خودروی سواری پراید مشکوک شدند .

وي تصريح کرد: ماموران پس از  انجام بررسی های اطلاعاتی، خودروی مورد نظر را که دارای سابقه سرقت در شهرستان ساری بود در اقدامی عملیاتی متوقف کردند  .

فرمانده انتظامی شهرستان نکا خاطرنشان کرد: سارق خودروی مورد نظر در این عملیات  دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ عزیزی در پايان از شهروندان خواست: خودروهای خود را به وسايل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.