بسیجی با امیدافزایی، کار جهادی و علمی و در میدان بودن برای رضای خدا و کمک به مردم تلاش می‌کند/گزارش تصویری
بسیجی با امیدافزایی، کار جهادی و علمی و در میدان بودن برای رضای خدا و کمک به مردم تلاش می‌کند/گزارش تصویری
به مناسبت هفته بسیج، مراسم اجتماع بسیجیان بخش دودانگه شهرستان ساری با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان، رستمی بخشدار دودانگه، شیرزاد مسئول حوزه مقاومت بسیج امام سجاد بخش دودانگه، شعبانی رییس شورای اسلامی بخش دودانگه، کاظم زاده شهردار فریم و با حضور جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، بسیجیان و عموم مردم برگزار شد. ‎

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، محمدعلی نوبخت در این مراسم ضمن گرامیداشت یادو خاطره ۱۲۰۰شهید شهرستان ساری تخصیصاً ۱۴۸ شهید بخش دودانگه و تسلیت شهادت بیش از سیزده هزار فلسطینی را و محکوم کردن جنایات وحشیانه، خبیثانه، نفرت انگیزانه رژیم سفاک صهیونیستی این مدعیان کذابِ آزادی و انسانیت گفت: بسیج برآیند حرکتِ یک نیروی مبارزِ میدانی و جهادی است که در بسترِ معنویت، علم، حلم و خرد به سمت امید آفرینی و ایجاد انگیزه در جامعه حرکت می‌کند.

مقام عالی دولت در مرکز مازندران با بیان اینکه با تاسی از بسیج فرهنگی و فرهنگ بسیجی بسیاری از مشکلات در جامعه حل خواهد شد و هرگاه با تفکر بسیجی به میدان آمدیم بسیاری از مشکلات حل شد افزود: تفکر بسیجی برای عموم جوانان شورآفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیجی به دنبال تاسیس امید است، نه توهم امید گفت: بسیجی با امیدافزایی، کار جهادی و علمی و در میدان بودن برای رضای خدا و کمک به مردم تلاش میکند.

فرماندار مرکز مازندران در ادامه با اشاره به اینکه بسیج در واقع خانه سوم برای آحاد ملت است. خانه اول، خانواده است، خانه دوم، حکومت و ساختار سیاسی است و خانه سوم بسیج است و در واقع بسیج ما بین نهاد خانواده و حکومت است چرا که از اصول انقلاب، صیانت و در جهت دفاع از حقوق ملت همواره در صحنه است گفت:هرگاه عشق و ایمان در کنار یک دیگر قرار بگیرند، امید تولید میشود و این امیدافزایی باعث زایشِ انگیزه و بالندگی در ملتها میشود. هرکجا که بوی یاس، ناامیدی، خشونت، ترس و عصبانیت به مشام رسید، بدانید که بسیج در آنجا نبوده است.

محمدعلی نوبخت در ادامه با اشاره به اینکه تفکر بسیجی با محاسبات دنیوی، نگاه کاسب کارانه و منفعت طلبی همخوانی ندارد افزود:هرکجا که کارِ غیرممکن وجود داشته باشد، بسیج آن را ممکن می‌کند و هر زمان که چارچوب های علمی و عقلانی در محاسباتِ کاری آنرا نشد اعلام کند، تفکر بسیجی آن را شد می‌کند.

فرماندار مرکز استان اظهارکرد: کارهای بزرگ نیازمند انسان های نیک اندیش و اهل همت های بلند همچون شهید شهید باکری ها، خرازی ها و سلیمانی ها است.

در پایان با حضور نوبخت فرماندار مرکز استان از جمعی از بسیجیان خادم، دلسوز و پای کار بخش دودانگه شهرستان ساری تقدیر و تجلیل بعمل آمد