توقیف نیسان‌های آبی حامل 5 تن چوب جنگلی قاچاق در نور
توقیف نیسان‌های آبی حامل 5 تن چوب جنگلی قاچاق در نور
سرهنگ امینی فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگیری قاچاقچیان چوب جنگلی توقیف نیسان های آبی حامل 5 تن چوب قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ کارگاه “احمد امینی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران کلانتری 13 شهرستان نور در مسیر حوزه استحفاظي به 5 خودروی حامل چوب مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران با همکاری عوامل منابع طبیعی شهرستان، 3 دستگاه خودروی نیسان  و یک دستگاه وانت و یک دستگاه کامیونت حامل چوب جنگلی را که در محور اصلی در حال تردد بودند را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نور تصریح کرد: ماموران پس از متوقف کردن خودروهای مورد نظر، در بازرسی از آنها 5 تن چوب که به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان نور برداشت شده بود،کشف کردند.

سرهنگ امینی با بیان اینکه چوب‌های جنگلی کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان نور تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، اظهار داشت: قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد و شهروندان در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.