استان مازندران میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام می‌شود
استان مازندران میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام می‌شود
سرهنگ پاسدار «سلامی» گفت: همزمان با ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) استان مازندران میزبان پیکرهای مطهر شهدای گمنام می‌شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران پیش از ظهر امروز در نشست با «هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مازندران و معاونین وی، با بیان اینکه صدا و سیما در نبرد رسانه‌ای و جنگ ترکیبی در خط اول مجاهدت رسانه‌ای برای نظام اسلامی و تفکر انقلابی قرار دارد، اظهار داشت: از مدیرکل صدا و سیما که در این امرِ مجاهدت پیشتاز هستند قدردانی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در روزهای پایانی این هفته پیکرهای پاک و مطهر شهدای گمنام وارد استان خواهند شد، افزود: با حضور پیکرهای مطهر رایحه جهاد و مجاهدت و ایثار و فداکاری در این استان طنین انداز خواهد شد.


این مسئول با بیان اینکه شهدای گمنام سبب نزول رحمت و برکت الهی برای جامعه و مردم و جوانان خواهند بود، گفت: دلهای مشتاق فراوانی در انتظار چنین لحظاتی هستند که در کنار این پیکرهای پاک و مطهر قرار بگیرند و با این شهدا وداع کنند و ان شاءالله عاقبت بخیری جوانان و ارتباط و اتصال جوانان ما با انقلاب اسلامی و ارزشهای انقلاب و سیره شهدا در جامعه تقویت شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه امسال طبق برنامه ریزی بعمل آمده قبل از 16 آذر شهدا وارد استان مازندران می‌شوند که روز 16 آذر شهدایی را در استان مازندران رقم بزنیم و دانشگاهها منور به نور و برکت شهدا شوند، اذعان داشت: همچنین صدها مراسم وداع مردمی در شهرهای مختلف مازندران طی 10 روز تا ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که روز تشییع پیکرهای پاک و مطهر شهداست در سراسر استان برگزار می‌شود.
سرهنگ پاسدار سلامی با اشاره به اینکه درخواست برای برگزاری وداع مردمی دریافت شده است، گفت: سپاه کربلا با هماهنگی فرمانداری‌ها کار اجرای مراسم تشییع و وداع شهدا را در استان مدیریت می‌کند.


وی با بیان اینکه تمهیدات و تدابیر لازم برای استقبال باشکوه از پیکرهای مطهر فراهم شده و پیکرهای مطهر شهدا چهارشنبه پانزدهم آذر وارد استان خواهند شد و در مدخل ورودی در پادگان فراجا در منطقه شهید قاسمیان در سوادکوه و سوادکوه شمالی مورد استقبال باشکوه قرار خواهند گرفت.
وی زمان مراسم وداع استانی با پیکرهای مطهر شهدای گمنام را جمعه 24 آذر در حسینیه عاشقان کربلای ساری اعلام کرد و افزود: صبح روز 26 آذر مراسم تشییع استانی در مرکز استان را خواهیم داشت و پس از آن پیکرهای مطهر شهدای گمنام برای تدفین به 10 شهرستان منتقل خواهند شد.
سرهنگ پاسدار سلامی بیان کرد: انتظار می‌رود صدا و سیمای مازندران در جریان سازی رسانه‌ای و اطلاع رسانی روزانه و انعکاس برنامه‌های شهدا همکاری لازم را بعمل آورد.


«هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مرکز مازندران با بیان اینکه در آستانه 16 آر روز دانشجو حضور شهدای گمنام در دانشگاهها و مراکز آموزشی کار بسیار باعظمتی است، بر همکاری در بخش خبر، اطلاع رسانی و مستندسازی برنامه‌های استقبال، تشییع و وداع شهدای گمنام تأکید کرد.