رتبه نخست اذان و تواشیح مسابقات سراسری قرآن به مازندرانی‌ها رسید
رتبه نخست اذان و تواشیح مسابقات سراسری قرآن به مازندرانی‌ها رسید
حجت الاسلام سیفی کناری از کسب رتبه اول رشته اذان چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه توسط مجتبی کریمی از شهرستان نوشهر خبر داد و گفت: رتبه های اول و چهارم رشته تواشیح نیز به ترتیب از آن گروه فاطر و اسراء شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ، حجت‌الاسلام مصطفی سیفی‌کناری رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه چهل و ششمین مرحله مسابقات قرآن کریم به میزبانی بوجنورد خراسان شمالی درحال برگزاری است، اظهار کرد: ۳۹نفر از فعالان قرآنی مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند.

وی با بیان اینکه مرحله اول این دوره از مسابقات به بخش نغماتی اختصاص دارد، افزود: چهار گروه تواشیح و یک نفر در رشته اذان از مازندران با دیگر متسابقین به رقابت پرداختند که مجتبی کریمی از شهرستان نوشهر مقام نخست کشور را به دست آورد.

حجت الاسلام سیفی کناری با بیان اینکه گروه تواشیح فاطر از بابلسر رتبه اول این دوره از مسابقات را از آن خود کردند، ادامه داد: همچنین گروه اسرا ساری نیز رتبه چهارم را به خود اختصاص دادند.

وی با بیان اینکه رقابت های رشته های آوایی حفظ، قرائت و ترتیل نیز از سیزدهم آذر ماه جاری آغاز می شود، گفت: خانم نظری از بهشهر حفظ کل، فاطمه غلامی از بابل حفظ ۲۰جزء، آقای سیدی حفظ ۲۰جزء، پیمان ایازی، محمد لائینی و آقای زرگری حفظ کل و پارسا انگشتان و مصطفی قاسمی رشته قرائت تحقیق در این دوره از مسابقات حضور دارند که امید می رود حائز رتبه های برتر مرحله کشوری مسابقات قرآن اوقاف شوند.

چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه تا ۱۸ آذرماه در استان خراسان شمالی برپا خواهد بود.