قهرمانی تیم شهید «مهدی علیپور» در مرحله مقدماتی استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی
قهرمانی تیم شهید «مهدی علیپور» در مرحله مقدماتی استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی
مرحله فینال این دوره از مسابقات با موضوع «مفاسد اقتصادی ریشه ساختاری دارد» برگزار شد که طی آن تیم شهید همت در جایگاه موافق و تیم شهید مهدی علیپور در جایگاه مخالف قرار گرفت و در نهایت با رای شش داور، تیم شهید مهدی علیپور توانست قهرمان مرحله مقدماتی استانی شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی مازندران، دکتر سیده زینب تقوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران با اشاره به برگزاری اختتامیه مرحله مقدماتی استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی در ساری، گفت:  در این دوره از مسابقات 16 تیم  در ۹ و ۱۰ آذر با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی افزود: در این دوره از رقابتها تیمهای شهید  مهدی علیپور از دانشگاه‌های مختلف استان مازندران، شهید همت از دانشکده علوم قرآنی آمل، شهید شهریاری از دانشگاه فرهنگیان، شهید شجاعیان از دانشگاه علوم پزشکی بابل به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
تقوی اظهار کرد: مرحله فینال این دوره از مسابقات با موضوع «مفاسد اقتصادی ریشه ساختاری دارد» برگزار شد که طی آن تیم شهید همت در جایگاه موافق و تیم شهید مهدی علیپور در جایگاه مخالف قرار گرفت و در نهایت با رای شش داور، تیم شهید مهدی علیپور توانست قهرمان مرحله مقدماتی استانی شود.
وی ادامه داد: تیمهای اول،دوم و سوم این دوره از مسابقات به مرحله استانی دوازدهمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی که در دانشگاه مازندران  برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.
گفتنی است؛ این دوره از مسابقات با محوریت جهاد دانشگاهی  و با مشارکت و میزبانی بسیج دانشجویی استان در مجتمع آموزشی و رفاهی عالیواک ساری برگزار شد.