متهمان به قتل نگهبان شرکت نکاچوب دستگیر شدند/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
متهمان به قتل نگهبان شرکت نکاچوب دستگیر شدند/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
متهمان به قتل دستگیر شدند و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است.

️ندای تجن- امروز خبری را به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی مازندران- ساری درباره حادثه فوت نگهبان شرکت نکا چوب منتشر کردیم.

براساس این گزارش ،در پی فوت آقای سید شرف الدین موسوی راد اهل روستای وارمی و نگهبان و نیروی شرکتی حوزه ۲ نکاچوب ، به گفته مشترک سرهنگ ذکریایی فرمانده یگان حفاظت اداره کل، مهندس روحانی رییس اداره منابع طبیعی نکا و مهندس علوی مسئول حوزه ۲ نکاچوب و جهت روشنگری اذهان عمومی باستحضار می رساند حادثه حوالی ظهر روز ۱۶ آذر ۱۴۰۲ در منطقه بازیارخیل شهرستان میاندورود رخ داد.

مرحوم با دوستان خود در منطقه مذکور بودند که به ضرب گلوله با سلاح شکاری کشته شد. عمدی یا سهوی بودن حادثه توسط نیروی اننظامی و آگاهی در دست بررسی است.

حادثه در ساعت غیر کار و ماموریت بوده و زمان استراحت و مرخصی مرحوم بوده و ارتباط کاری و ماموریتی با منابع طبیعی ندارد.

براساس گزارشی که امشب از طرف روابط عمومی این اداره به دست ما رسیده است:در پی گزارش ضابطان قضایی شهرستان میاندورود مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منتهی به فوت مرحوم سید شرف الدین موسوی راد در جنگل بازیارخیل از توابع میاندورود ، با دستورات قضایی دادستانی شهرستان ، موضوع به پلیس آگاهی ارجاع و تحقیقات اولیه انجام و متهمان دستگیر و تحویل مرجع قضایی گردیدند که تحقیقات تکمیلی در مورد علت و انگیزه وقوع قتل و نقش هریک از متهمان در مرجع قضایی با همکاری ضابطان دادگستری در حال بررسی و رسیدگی می باشد.