اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا
اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا
مدیرکل صمت مازندران از اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در سراسر استان خبر داد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی؛ نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیکی شب یلدا و افزایش تقاضا برای برخی کالاها، طرح نظارتی ویژه شب یلدا با حضور تمامی بازرسین اداره کل صنعت، معدن و تجارت ،اتاق های اصناف و با همکاری بازرسان برخی دستگاه های اجرایی در استان مازندران برگزار خواهد شد.

او افزود: تشدید اقدامات نظارتی و بازرسی از واحدهای عرضه کننده آجیل و خشکبار ، میوه و شیرینی از اولویت اجرای این طرح می باشد.

وی اظهار داشت: گشت های مشترکی برای این طرح در نظر گرفته شده که با حضور دستگاه های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی ، تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت و درمان، اتاق های اصناف و بازرسین اتحادیه های صنفی برگزار خواهد شد.

کهنسال با اعلام اینکه واحدهای صنفی باید نسبت به رعایت سود قانونی و دستورالعمل های قانون نظام صنفی اقدام نمایند، تصریح کرد: با واحدهای صنفی متخلف برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان یادآور شد: هم استانی های عزیز مازندرانی می توانند گزارش تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، احتکار، فروش اجباری کالا و … را به تلفن 124 و یا سامانه www.124.ir  اعلام نمایند.