حسین کاظمی، قصه‌گوی مازندرانی برگزیده جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد
حسین کاظمی، قصه‌گوی مازندرانی برگزیده جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی شد
قصه‌گوی مازندرانی برگزیده، بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یزد، پایتخت قصه ایران شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، آیین پایانی بزرگ‎ترین قصه‌گویی جهان، در یزد پایتخت قصه ایران برگزار و برگزیدگان بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شدند.
بر همین اساس، در بخش آیینی و سنتی بزرگسالان حسین کاظمی با اجرای «نقل رستم و تهمینه» از مازندران به عنوان برگزیده این بخش مورد تجلیل قرار گرفت.
حسین کاظمی، از مربیان کانون پرورش فکری محمودآباد و از شاعران برجسته استان مازندران است که در حوزه نقالی و قصه‌گویی مازندرانی هم فعالیت می‌کند. وی پیش از این در بخش استانی جشنواره قصه‌گویی که در استان مازندران برگزار شد، رتبه‌ی نخست را کسب کرد و به بخش بازبینی قصه در تهران راه یافت و پس از آن به منظور رقابت با سایر برگزیدگان در مرحله بین‌المللی به نقل قصه پرداخت و بر اساس رای هیات داوران رتبه نخست بخش آیینی سنتی بزرگسال را به خود اختصاص داد.
بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در یزد پایتخت قصه‌گویی ایران از ۲۷ تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ برگزار شد.