دور همی یلدایی استادان و هنرمندان خوش‌نویس مازندران در قائمشهر
دور همی یلدایی استادان و هنرمندان خوش‌نویس مازندران در قائمشهر
در این دورهمی دو مبحث مهم آموزشی هنری ، بررسی نکات مهم در خلق اثر هنری توسط استاد میرحیدر موسوی مدیر عامل انجمن خوشنویسان ایران و سیری در تکامل ترکیب سطر توسط استاد دکتر مهرورزیان برای حاضرین ارائه گردید.


ندای تجن- این گردهمایی با حضور استاد میرحیدر موسوی مدیر عامل انجمن خوشنویسان ایران ، سید علی علوی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، یزدانی شورمستی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، خانی رئیس کمسیون فرهنگی شورای اسلامی قائم شهر ، باقری مدیر عامل سازمان فرهنگی شهرداری ، مسئولین شعب انجمن خوشنویسان شهرستانهای استان و خوشنویسان و هنرمندان و به همت انجمن خوشنویسان قائم شهر به مدیریت آرمان فتحی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجتمع فرهنگی و هنری حر قائمشهر برگزار گردید.
این دورهمی فرهنگی هنری آموزشی با استقبال بی نظیر و همراهی استادان و هنرمندان خوشنویس و مدیران و اعضای انجمن شهرهای مختلف مازندران از جمله ساری ، بابل ، آمل ، سرخرود ، فریدونکنار بابلسر ، جویبار ، سیمرغ ، نکا ، بهشهر و قائمشهر برگزار شد.
لازم به ذکر است که نمایشگاه آثار هنرمندان خوشنویس مازندران با حضور مسئولین و علاقمندان به این رشته هنری نیز در محل مجتمع فرهنگی حر افتتاح و دائر گردید.
در این دورهمی دو مبحث مهم آموزشی هنری ، بررسی نکات مهم در خلق اثر هنری توسط استاد میرحیدر موسوی
مدیر عامل انجمن خوشنویسان ایران و سیری در تکامل ترکیب سطر توسط استاد دکتر مهرورزیان برای حاضرین ارائه گردید.

🖊 روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر