پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران تمدید شد
پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران تمدید شد
دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران از تمدید مهلت ارسال آثار جشنواره ابوذر تا ۱۰ دی ماه خبر داد.

ندای تجن- حسین احمدی با اعلام اینکه خبرنگاران مازندرانی می توانند آثار تولیدی خود را از ۵ دی ماه ۱۴۰۱ لغایت ۱۰ دی ماه ۱۴۰۲ به سامانه جشنواره به آدرس B2n.ir/abozar بارگذاری کنند، اظهارکرد: در راستای تسهیل دریافت آثار، خبرنگاران می‌توانند علاوه بر ارسال اثر از طریق سامانه، از طریق پیام‌رسان‌های داخلی نیز آثار خود را به جشنواره ابوذر ارسال کنند.

وی افزود: شماره 09304055805 در بستر ایتا و روبیکا آماده دریافت آثار خبرنگاران است.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران یادآور شد: این رخداد رسانه ای در ۱۰ قالب گزارش، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، عکس، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، کلیپ و گزارش ویدیویی، مستند و پادکست توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار می شود.

احمدی با اشاره به اینکه هر خبرنگار می تواند در ۳ بخش و هر بخش ۳ اثر ارسال کند، یادآور شد: آثار ارسالی بیش از تعداد مدنظر، مورد داوری قرار نخواهد گرفت. همچنین عکاسان خبری نیز می‌توانند ۶ قطعه عکس به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: خبرنگاران باید آثار خود را در ۱۱ محور شعار سال “مهار تورم، رشد تولید”، جهاد، ایثار و شهادت، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امیدآفرینی و راویان پیشرفت، خانواده، جامعه، فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی – اسلامی، کشاورزی، منابع‌طبیعی و محیط‌زیست در سامانه بارگذاری کنند.

احمدی با اعلام اینکه بخش ویژه جشنواره امسال به فلسطین اختصاص یافته است، افزود: “فلسطین، طوفان الاقصی، مقاومت” عنوان بخش ویژه جشنواره پنجم است و خبرنگاران می توانند علاوه بر 3 بخش، در بخش ویژه هم 3 اثر دیگر ارسال کنند.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران با اعلام اینکه در نظر داریم همچون جشنواره قبلی، کتاب جشنواره همزمان با اختتامیه منتشر و توزیع شود، ادامه داد: انتشار کتاب جشنواره‌های سوم و چهارم، رضایت اهالی رسانه را در پی داشت و سند ماندگاری در عرصه خبر باقی ماند.

احمدی خاطرنشان کرد: در دسترس قرار گرفتن آثار برتر، موجبات شفاف سازی جشنواره را فراهم خواهد کرد.
انتهای پیام/