شکست توطئه‌های دشمن با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد
شکست توطئه‌های دشمن با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای رقم می‌خورد
مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: مردم مازندران حضور حداکثری پای صندوق‌های رای دارند و این یک راهکار برای شکست توطئه‌های دشمن است.

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام صمد بهرامی صبح امروز در همایش بزرگ استانی نهم دی‌ماه روز بصیرت در محل سالن غدیر سپاه کربلا اظهار کرد: فتنه‌گران در سال ۸۸ مقابل رهبری ایستادند و عوامل متعددی بر این امر دلالت دارد.

وی بیان کرد: برخی مطرح کردند که این فتنه یک بداخلاقی انتخاباتی بوده است که بنده این نظریه را رد می‌کنم؛ چرا که طی هشت ماه فتنه در کف خیابان حتی یک شعار بر علیه این کاندیدا ندیدیم و لطمه به نظام و شعار بر علیه اصل ولایت فقیه را دیدیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: برخی هم کم ظرفیتی و باور به پیروزی یک کاندیدای خاص عنوان کردند که این فرضیه هم باطل است؛ چرا که مسیر عرفی و راه‌های قانونی را داشتیم ‌و بالای ۱۰۰ نخبه با این کاندیدا دیدار داشتند.

وی افزود: ۲۰ بیانیه صادر کردند، به هیچ حرف رهبری توجه نمی‌شود و با اصرار  به دنبال ابطال اصل انتخابات بودند.

بهرامی، تاکید کرد: برخی هم مطرح کردند که تقلب صورت گرفته است که این فرضیه هم باطل است؛ چرا که ۱۱ میلیون اختلاف رای وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه به فرمایش مقام معظم رهبری که این فتنه در بیش از یک دهه قبل، طراحی شده است ادامه داد: قبل از برگزاری انتخابات این شعار که اگر تقلب شود ایران قیامت میشه، نشان از طراحی از قبل دارد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تاکید کرد: دشمن تا به امروز تمامی مسیرها را رفته است تا این نظام را بشکند و به زانو در بیاورد.

وی افزود: دشمن همچون آتش‌فشان دارد بر سر کشور، آتش می‌ریزد و تمام شکست استکبار به دلیل رهبری امامین انقلاب و ولایت‌مداری و بصیرت مردم است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: برای عبور از فتنه‌ها باید از اصول مراقبت کنیم و اصول یعنی ولایت فقیه؛ چرا که ولی فقیه رنگ خدا است و باید این رنگ را به هر رنگی ترجیح داد.

وی گفت: مردم استان مازندران حضور حداکثری پای صندوق‌های رای دارند و این یک راهکار برای شکست توطئه‌های دشمن است.

بهرامی متذکر شد: نظام سلطه هرگز برای نجات ما قدمی بر نخواهد گرفت؛ در ایام کرونا کشور را تحریم می‌کنند و دارو به ما ندادند و با این شرایط برخی دل به دشمن می‌بندند.

وی یادآور شد: نهم دی‌ماه یکی از فرصت‌های طلایی این نظام همچون دهه فجر، حضور چند ۱۰ میلیونی مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی و ده‌ها موارد دیگر است.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: یکی از دستاوردهای فتنه ۸۸ در واقع عریان‌شدن چهره‌های نفاق و در یک کلمه، دشمن‌شناسی  است.

بهرامی اثبات مجدد دشمنی غرب با ایران، قبولی یا رد برخی خواص در آزمون ۸۸، خنثی کردن فتنه به دست مردم و تجدید بیعت مردم با ولایت، را از دیگر دستاوردهای فتنه ۸۸ عنوان کرد.