شورای شهر نوشهر منحل شد
شورای شهر نوشهر منحل شد

به گزارش ندای تجن به نقل از شمال نیوز، فرهاد عسگری سرپرست امور شهری و شورا استانداری مازندران در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با وجود جایگزینی اعضای علی‌البدل برای تداوم فعالیت شورا، شورای شهر نوشهر منحل شد. عسگری با تاکید بر اینکه بازداشت سه عضو شورای شهر نوشهر در مهرماه به اتهام ارتشاء و اختلاس انجام […]

به گزارش ندای تجن به نقل از شمال نیوز، فرهاد عسگری سرپرست امور شهری و شورا استانداری مازندران در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با وجود جایگزینی اعضای علی‌البدل برای تداوم فعالیت شورا، شورای شهر نوشهر منحل شد.

عسگری با تاکید بر اینکه بازداشت سه عضو شورای شهر نوشهر در مهرماه به اتهام ارتشاء و اختلاس انجام شد تصریح کرد: با گذشت بیش از ۲ ماه دیروز صورت جلسه انحلال شورای شهر شهرداری نوشهر تنظیم شد که برای انجام روند اداری به استانداری ارسال شده است.

سرپرست اداره دفتر امور شهری و شورا‌های اسلامی استانداری مازندران گفت: ۲ نفر از اعضای اصلی شورا ماه‌های پیش با موافقت فرماندار استعفا داده بودند و از اعضای اصلی ۲ فرد حضور داشتند که برابر قانون باید ۲ نفر از اعضای علی‌البدل هم وارد ترکیب اصلی شورا می‌شدند تا با چهار نفر این نهاد رسمیت پیدا کند، اما متاسفانه یکی از اعضای علی‌البدل هم استعفا داد و با باقی ماندن سه نفر شورا از رسمیت خارج می‌شود.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه شورای شهر نوشهر به حد نصاب نرسید این نهاد به طور رسمی منحل شد.

عسگری تصریح کرد: فرآیند اداری انحلال شورا در استانداری در حال انجام بوده و استاندار به عنوان قائم مقام وزارت کشور به طور مستقیم می‌تواند شهردار را انتخاب کند و این روند اداری تا چند روز آینده انجام می‌شود.