دستیاراستاندار مازندران در امر مردمی‌سازی منصوب شد
دستیاراستاندار مازندران در امر مردمی‌سازی منصوب شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، با حکم سیدمحمود حسینی پور، محمود نقویان به سمت دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت منصوب و طی آئینی در حاشیه جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار و سید احمد عبودتیان، دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی معارفه شد. در بخشی از این حکم آمده است: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران، با حکم سیدمحمود حسینی پور، محمود نقویان به سمت دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت منصوب و طی آئینی در حاشیه جلسه شورای اداری استان با حضور استاندار و سید احمد عبودتیان، دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی معارفه شد.

در بخشی از این حکم آمده است:

طراحی و ایجاد سازوکار ماموریتهای قابل واگذاری به مردم و نظارت ماموریتهای محوله دستگاههای اجرایی استان در امر مردمی سازی و طراحی پیوست مردمی سازی برای کلیه اقدامات سیاسی، اقتصادی و فرهنگی استان در راستای اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و سند تحول دولت مردمی مورد انتظار است.

استاندار مازندران در پایان این حکم برای محمود نقویان، در راستای اهداف انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و اجرای برنامه ها و سیاست های دولت مردمی از درگاه خداوند بزرگ، آرزوی توفیق کرد.