شهادت ۲۰ دانش آموز در انفجار تروریستی کرمان/ از یک خانواده ۴ دانش آموز شهید شدند
شهادت ۲۰ دانش آموز در انفجار تروریستی کرمان/ از یک خانواده ۴ دانش آموز شهید شدند
مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که در جریان انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان، حدود ۲۰ دانش آموز کرمانی به شهادت رسیدند.

ندای تجن-زهرا مظفر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آمار شهدای دانش آموز که طی انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان به شهادت رسیدند، اظهار کرد: طبق اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده است، در بین شهدای انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان یک دانشجو معلم شهیده و حدود ۲۰ دانش آموز شهید وجود دارد.

وی ادامه داد: طبق اسامی که از شهدای دانش آموز در اختیار داریم از یک خانواده چهار شهید دانش آموز در مقطع ابتدایی و از پایه اول، دوم، سوم و پنجم دبستان داریم و از یک خانواده دیگر هم دو فرزند شهید داریم که یکی از فرزندان پایه ششم ابتدایی و دیگری پایه یازدهم هنرستان است. این اتفاق خیلی ناگوار برای خانواده ها و مردم ایران است.

مشاور امور شاهد و ایثارگران وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه طبق آخرین اطلاعاتی که به دست ما رسیده است تمامی این ۲۰ دانش آموز شهید کرمانی هستند، ادامه داد: خانواده‌های ایرانی معمولا با همه اعضا خانواده در مراسمات خاص دینی و مذهبی حاضر می شوند تا فرزندان نیز با این مسائل انقلابی و اسلامی  آشنا شوند و این دانش آموزان نیز عموما با خانواده خود در صحنه حاضر بودند که این اتفاق رخ داده است.