کشف چوب جنگلي قاچاق در مياندورود
کشف چوب جنگلي قاچاق در مياندورود

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “مجتبي راست خديو” با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، مأموران يگان امداد آن شهرستان به دو دستگاه خودروي نيسان مشکوک شدند. وي افزود: مأموران خودروهاي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن مقدار […]

به گزارش ندای تجن به نقل از خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ “مجتبي راست خديو” با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، مأموران يگان امداد آن شهرستان به دو دستگاه خودروي نيسان مشکوک شدند.

وي افزود: مأموران خودروهاي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آن مقدار  2هزارکيلو طاق و مقدار 2هزار وپانصدکيلو چوب جنگلي توسکا که توسط راننده هاي خودرو به صورت غير مجاز از جنگل هاي شهرستان مياندورود برداشت شده بود ،کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مياندورود، تصريح کرد: راننده هاي خودرو پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان مياندورود تحويل داده شد.

وي تصريح کرد: کارشناسان  اداره منابع طبيعي ارزش ريالي چوب هاي قاچاق کشف شده را حدود 170ميليون تومان برآورد کرده اند .

سرهنگ “راست خديو” در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند