جشن تکلیف فرزندان کارکنان پست استان و گرامی‌داشت روز زن و مادر برگزار شد
جشن تکلیف فرزندان کارکنان پست استان و گرامی‌داشت روز زن و مادر برگزار شد
مدیرکل درمراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان پست ، ورود به مرحله تکلیف شدن را می توان از بهترین و شیرین ترین رخدادهای زندگی برشمردکه آدمی به سمت رستگاری و کمال هدایت می شود.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل پست مازندران : مراسم جشن روز زن و مادر همراه جشن تکلیف فرزندان همکار پست مازندران با حضورمحسن بخشی مدیرکل پست استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانزاده امام جماعت پست استان، عطایی معاون فنی، امیدیان معاون پشتیبانی و مالی، بوداغی رئیس پست شهرستان ساری، گرائلی شیخ دبير ستاد اقامه نماز پست مازندران، همکاران خانم ستادی و اجرایی پست استان و شهرستان ساری و ۲۵ نفر از فرزندان همراه با خانواده هایشان که به سن تکلیف رسیده با ویژه برنامه های معنوی و آموزشی در سالن جلسات پست استان مازندران برگزار شد.

محسن بخشی مدیرکل پست استان مازندران ضمن تبریک به نونهالان و خانواده آنها اظهار داشت: جشن تکلیف، آغازی معنوی و سرنوشت‌ساز به شمار می رود که آینده نوجوانان را خواهد ساخت.

رئیس شورای فرهنگی پست مازندران در ادامه تصریح کرد: توجه به مسایل تربیتی در کنار مسایل علمی باعث پرورش نسلی متخصص، متعهد و معتقد به مسایل دینی و مذهبی خواهد بود. دانش های اخلاقی و عقیدتی فرزندان را باید ارتقاء دهیم.

وی بیان کرد به تکلیف رسیدن یک موفقیت است زیرا از نظر عقلی و جسمی دختران و پسران به حدی رسیده اند که خداوند به آنان دستور می دهد و آنان نیز خوشحال هستند که خواسته ها و دستورهای اول او را اطاعت کنند.

مقام عالی ارشد پست مازندران افزود ” مجموعه پست تلاش می کندکه با اجرای جشن تکلیف زمینه ای برای ماندگار شدن خاطره شیرین ترویج فرهنگ دین در ذهن فرزندان پست باشد.

مدیرکل پست مازندران گفت: امیدواری و باور به توانستن در انقلاب اسلامی باید در همه اقشار تقویت شود و امروز نیازمند وحدت کلمه و تلاش شبانه روزی هستیم چراکه درشرایط امروز کشور باید جهادی تر و انقلابی تر تلاش کنیم تا تداوم انقلاب را بیمه کنیم.
وی ادامه داد : در مورد برگزاری مراسم روز زن و مادر گفت هرساله برنامه با شکوهی برای بانوان پست استان برگزار می‌کردیم که امسال قرار بود یک نگاه ویژه داشته باشیم که متاسفانه در اتفاق اخیر در حمله تروریستی کرمان در سالگردشهادت سردار دلها حاج‌قاسم سلیمانی باعث شد همراه با همه مردم ایران عزیز عزادار باشیم و مراسم را محدودتر کردیم ولی در ایام الله دهه فجر با دو برنامه ویژه ،جشنواره غذای محلی مازنی و برگزار جشن ولادت حضرت علی علیه السلام مصادف با روز پدر با حضور تمامی همکاران برگزار کنیم.


وی در ادامه نقش تک تک پرسنل جهت پیشبرد اهداف شرکت ملی پست و ارائه برترین های خدمات کیفی برای مشتریان برشمرد است.
حجت الاسلام والمسلمین آقاجانزاده امام جماعت پست استان در جشن تکلیف در مازندران اعلام داشت .
هدف از جشن تکلیف در مجموعه پست ،یه تلنگری باشد برای فرزندو هم برای پدر و مادر باشد وخداوند متعال به این عزیزان توفیق داد که به تشرف عبادت نائل آیندو میتوانندبا خدای خودشان صحبت کنند.
وی اهمیت بر فرزند آوری و تربیت دینی فرزندان تاکید کرد و افزود: مسؤلیت خانواده‌ها در این خصوص بسیار سنگین است و باید در این دوره نوجوانان را با ترغیب و تشویق با وظایف دینی آنها آشنا نمایند .
امام جماعت پست گفت : ورود به جشن تکلیف نقطه‌ی عطفی در زندگی نوجوانان است که بسیار حائز اهمیت است، ودر این جشن باید مسائل مربوط به مکلف برای نوجوانان تبیین شود.


و همچنین اذعان داشت نقش پدر و مادر پیرامون مسائل دینی بسیار اساسی است وپدر و مادر با رفتار و برخورد اسلامی با فرزندان در محیط خانه بسیار میتوانندایفای نقش نمایند.
از جمله برنامه های فرهنگی و معنوی این مراسم می توان به قرائت قرآن،کلیپ مادر ،کلیپ جشن تکلیف و اهدای جوایز و لوح تقدیر اشاره نمود .