حمله آمریکا به یمن سرنوشتی جز سرنوشت اسرائیل غاصب ندارد؛ شکست حتمی است / جواب اصلی ملت ایران به آمریکا حضور در انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود
حمله آمریکا به یمن سرنوشتی جز سرنوشت اسرائیل غاصب ندارد؛ شکست حتمی است / جواب اصلی ملت ایران به آمریکا حضور در انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود

ندای تجن- امام جمعه ساری در خطبه های نماز امروز با بیان اینکه ماه مبارک رجب از فردا شروع می‌شود که بهار سیر و سلوک معنوی است،گفت: باید برای حداکثر استفاده کردن از این ماه آماده شویم. آیت الله لائینی افزود: سیزدهم تا پانزدهم این ماه زمان اعتکاف است که به برکت انقلاب اسلامی اعتکاف […]

ندای تجن- امام جمعه ساری در خطبه های نماز امروز با بیان اینکه ماه مبارک رجب از فردا شروع می‌شود که بهار سیر و سلوک معنوی است،گفت: باید برای حداکثر استفاده کردن از این ماه آماده شویم.

آیت الله لائینی افزود: سیزدهم تا پانزدهم این ماه زمان اعتکاف است که به برکت انقلاب اسلامی اعتکاف در حال بین‌المللی شدن است، سال گذشته فقط در ایران ۶۰۰هزار نفر معتکف داشتیم که اکثرا جوان و نوجوان بودند، شعار اعتکاف امسال “معنویت تمدن‌ساز” است.

وی بیان کرد:ولادت امام محمدباقر (ع) در آغازین روز از این ماه قرار دارد، این امام بزرگوار در سال ۵۷ هجری قمری متولد شدند، ایشان فرمودند که خدا با تقوا جوری تو را حفظ کرده و خطرها و بلاهایی را از تو دفع می‌کند که عقل تو به آن نمی‌رسد.(کافی جلد ۸ صفحه ۵۲)

امام جمعه ساری اضافه کرد:سوم رجب شهادت امام هادی (ع) که زیارت جامعه کبیره یکی از نورانی‌ترین و شیواترین دعاها و زیارت‌ها یادگار این امام عزیز است. شهر ساری در ۱۸ دی سال۱۳۵۷ تظاهرات عظیمی به سمت میدان شهدا به راه انداختند و دو شهید بزرگوار به نام‌های شهیدان اسماعیل عابدین پور و محمد عسکری توفیقی تقدیم شدند، بنده سال‌های گذشته هم گفتم که در میدان شهدا المانی از این دو شهید توسط شهردار محترم نصب شود.

وی گفت:یک گزارشی در خبرگزاری فارس خواندم که قابل توجه دولت و آب منطقه‌ای است، در متن آمده؛ به گزارش گروه نفت و انرژی در دهه گذشته ۸۰ میلیارد متر مکعب آب شیرین رودخانه‌های ایران معادل ۱۰ سال مصرف آب شرب کل شهرها و روستاهای کشور بدون استفاده به دریا ریخته شده است، در حالی که کل کاهش بارندگی ناشی از خشکسالی در همین مدت فقط ۱۰ میلیارد متر مکعب بوده است. یعنی خدا کارش را خوب انجام داده اما ما نتوانستیم خوب استفاده کنیم.

همینجا باید متذکر شوم که آب منطقه ای و اداره ثبت در حال انجام یک کار اشتباه یعنی مهندسی کردن بستر رودخانه‌ها و اینکه تمام این زمین‌ها باید به نام دولت سند بخورد هستند که برخی ها تا ۱۴۰ و بعضی تا ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر، مثلا برخی از رودخانه‌های آمل را در برمی‌گیرد، در صورتی که در همین محدوده بنیاد مسکن آنجا طرح هادی پیاده کرده و ارگان‌هایی همچون آب منطقه‌ای در این فرایند حضور داشته است.

یک جلسه خوبی در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران طی هفته گذشته در این زمینه با حضور استاندار و مسئولان استان برگزار گردید و طی این جلسه تصمیم گرفته شده که اولا این برنامه متوقف شود و ثانیا کارگروهی در این راستا تشکیل شود که در این مسیر کار کند و آئین‌نامه موجود اصلاح شود.

سالروز یوم الله فرار شاه در ۲۶ دی ماه رقم خورد، در تاریخ ایران فرار شاه به تعداد دو بار سابقه نداشت، این بار شاه رفت و در به در شد، رهبر بزرگوارمان فرمودند که هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد.

آیت الله لائینی بیان کرد:یمنی‌های عزیز در پاسخ به حمله آمریکا و انگلیس از دیروز جواب‌های خوبی دادند، امروز آمریکا آمده برای جبران شکست‌ها و نجات اسرائیل دست به حمله به یمن زده و به این شکل خودش را وارد جنگ کرده است، اما ما به آمریکا می‌گوئیم که ورود شما به این جنگ سرنوشتی جز سرنوشت اسرائیل غاصب ندارد و شکست برای شما حتمی است.

البته آمریکا از این شکست‌ها زیاد خورده و غلطی نمی‌تواند بکند اما جواب اصلی ملت ما به شما حضور در انتخابات ۱۱ اسفند خواهد بود.