هفته‌ای با آسمانی نیمه‌ابری تا وزش باد و باران پیش‌بینی شد
هفته‌ای با آسمانی نیمه‌ابری تا وزش باد و باران پیش‌بینی شد
هواشناسی مازندران هفته ای با آسمانی نیمه ابری تا بارانی و مه صبحگاهی پیش بینی کرد.

به گزارش ندای تجن- براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه هاي پيـش يابـي هواشناسـي، وضعيت جوي استان مازندران از روز جمعه 22 تا پنجشنبه 28 دی ماه سال جاری به شرح زير پيش ‏بيني مي‌‏شود.

براساس این گزارش امروز هوایی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما – در ارتفاعات غربی ابری با بارش پراکنده باران و برف و وزش باد پیش بینی شد که در ساری گرمای هوا را تجربه کردیم.

فردا 23دی ماه در نیمه شرقی استان آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما از بعدازظهر ابری به تدریج با بارندگی(در ارتفاعات با بارش پراکنده باران و برف) و وزش باد نسبتا شدید خواهیم داشت.
در نیمه غربی استان نیز نیمه ابری به تدریج ابری همراه با بارندگی( در ارتفاعات با باران و برف) و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.

در روز یکشنبه 24دی ماه نیز آسمانی ابری با کاهش دما همراه با بارندگی(در ارتفاعات مه آلود با باران و برف) و وزش باد پیش بینی شد که مقدار بارش در نیمه غربی استان بیشتر است و در روز دو‏شنبه نیزآسمانی نیمه ابری تا ابری به تدریج با کاهش ابر پیش بینی شد.

در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما – احتمال مه صبحگاهی پیش بینی شد که از اواخر وقت چهارشنبه با افزایش ابر و وزش باد همراه است.

در روز پنج‏شنبه نیز آسمانی ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی شد.