آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان مازندران برای عبور از زمستان/گاز بیش از 5هزار ویلای خالی مازندران قطع شد
آمادگی کامل دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان مازندران برای عبور از زمستان/گاز بیش از 5هزار ویلای خالی مازندران قطع شد
احمد توکلی، سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، گفت: تمامی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان مازندران برای عبور از زمستان امسال در آمادگی کامل به سر می‌برند. ‎

ندای تجن- احمد توکلی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه هرساله با آغاز فصل سرد سال، دستگاه های امدادی و خدماتی در آماده باش کامل قرار می‌گیرند، اظهار کرد: این دستگاه ها نیز برای پوشش بحران‌های احتمالی در آماده باش کامل به سر می‌برند تا در صورت بروز حوادث زمستانی به هم میهنان خدمات ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه عوامل راهداری در تمامی راه‌های استان به ویژه گردنه‌ها و مناطق برف گیر حضور مستمر دارند و ادوات و نفرات در آماده باش هستند، افزود: علاوه بر فعال بودن راه‌دارخانه ها در جاده های استان، پایگاه‌های هلال احمر نیز با حضور نیروهای امدادی فعال هستند و در روزهای برفی اخیر خدمات خوبی به مسافران و رانندگان داده شد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران، پیرو مطالبه استاندار مازندران مبنی بر ساماندهی سرویس بهداشتی و نمازخانه‌های پمپ‌بنزین و مراکز خدمات رفاهی بین راهی، یادآورشد: حسب دستور استاندار، این بخش برای استفاده مسافران و گردشگران ساماندهی خواهد شد و همه دستگاه های متولی مکلف به پیگیری هستند.

توکلی با بیان اینکه با وجود قرار داشتن در فصل سرد سال، تاکنون مشکل قطع و حتی افت فشار گاز نداشتیم، اظهار کرد: مجموعه استان در آمادگی کامل به سر می‌برد و برای سرمای احتمالی بهمن امسال نیز پیش بینی های لازم انجام شده است.

وی از تشکیل کمیته سوخت زمستانه در مازندران خبر داد و افزود: این کمیته در راستای مدیریت بحران احتمالی و پدافند غیر عامل شکل گرفت تا در صورت اضطرار، هم استانی ها دچار مشکل نشوند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران با اشاره به اینکه ۲۱ هزار ویلا تاکنون در استان پایش شد که حدود ۵ هزار و ۵۰۰ ویلا بدون سکونت در حال مصرف بودند، گاز آنها قطع شد، گفت: در بخش اداری نیز گاز ۱۶۰ اداره بد مصرف مازندران قطع شد.

توکلی، از تدابیر لازم برای حوزه سوخت نفت، بنزین و نفت و گاز استان خبر داد.